خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود تاکید کرد:

پیگیر جدی موضوع شاهوار و تخریب های آن هستم/از استاندار سمنان پیگیری کردم

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه معتقد هستیم نباید این تخریب ها در شاهوار صورت بگیرد گفت: پیگیر موضوع شاهوار با استاندار محترم بوده ام و از این پس نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۵۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
پیگیر جدی موضوع شاهوار و تخریب های آن هستم/از استاندار سمنان پیگیری کردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در بازدید از معدن بوکسیت تاش با اشاره به ضرورت جلوگیری از تخریب بیشتر در شاهوار، اظهار کرد: بار‌ها این موضوع را در خطبه‌ها، جلسات و نامه نگاری‌ها تاکید کرده و از این پس هم می‌کنیم و معتقد هستیم که نباید این تخریب‌ها صورت گیرد.
امینی با بیان اینکه این موضوع را با استاندار سمنان در میان گذاشته و از او خواستم تا تکلیف را روشن کند و اگر قرار است بگویند که این معدن تخریب نداشته است این امر را صراحتاً به مردم اعلام کند و اگر هم بر این موضع نیست دستور دهد تا به این موضوع رسیدگی شود، افزود: در دیدار استاندار همچنین درخواست دیدار با مؤثران و محیط‌زیستی‌ها برای ارائه مدارک را نیز مطرح کردم.
امام جمعه شاهرود به حق حیات برای آیندگان و ضرورت حفظ محیط زیست نیز تاکید کرد و گفت: همانطور که تاکنون پیگیر موضوع شاهوار بوده‌ایم از این پس نیز این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار