خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبرداد

اجرای اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت نهاوندی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اهداء ۹۰ بسته لوازم التحریر و ۷۰ بن خرید لباس در اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

اجرای اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت نهاوندیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۰ بسته لوازم التحریر و ۷۰ بن خرید لباس به دانش آموزان کم بضاعت اهداء شد، اظهار داشت: این کمک‌ها به همت بسیج سازندگی و واحد بسیج دانش‌آموزی تهیه و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: ارزش هر بسته لوازم التحریر ۱۵۰ هزار تومان و هر بن خرید لباس ۲۰۰ تومان است که بخشی از آنها توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و اهدا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: این اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی و لوازم التحریر در سال جدید است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم تا شروع سال تحصیلی جدید چند مرحله دیگر نیز به دانش آموزان کم بضاعت در سطح شهرستان اهدا کنیم .

وی از آمادگی بسیج سازندگی ناحیه نهاوند به منظور جمع آوری کمک خیرین و نیکوکاران در راستای اجرای مراحل بعدی خبرداد و گفت: خیرین ارجمندی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند می‌توانند به بسیج سازندگی نهاوند مراجعه و کمک های خود را تحویل دهند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار