خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار همدان عنوان کرد

مدیریت جهادی لازمه جامعه دینی و انقلابی/ دستگاه‌ها باید جدی‌تر و دلسوزانه‌تر کار خود را انجام دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه در جامعه دینی و انقلابی، مدیریت باید جهادی و انقلابی باشد، گفت: دستگاه‌ها باید جدی‌تر و دلسوزانه‌تر کار خود را انجام دهند.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۰۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

مدیریت جهادی لازمه جامعه دینی و انقلابی/ دستگاه‌ها باید جدی‌تر و دلسوزانه‌تر کار خود را انجام دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظاهر پورمجاهد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) از تلاش ارزشمند ۶ ساله آقای حسن پور در دوران تصدی تقدیر کرد و با اشاره به سابقه کار آقای جودکی در چند استان اظهار کرد: فعالیت ایشان در استان‌ها نشان از تحرک و تلاش است‌.

وی ابراز داشت: حضور آقای جودکی در استان همدان غنیمت است و امیدواریم با تجربه و نگاه دلسوزانه‌ای که دارند در اداره کل تعزیرات حکومتی استان برنامه‌ها را ادامه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه تغییر مدیریت شتاب بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب‌تری را می‌طلبد، اظهار کرد: به طور قطع با نفس و روحیه جدید تعامل با دستگاه‌های استانی جدی‌تر می‌شود و این تعامل متقابل است.

وی با بیان اینکه در استان تعامل بسیار خوبی وجود دارد، گفت: نگاه استاندار همدان و دیگران مسئولان در دستگاه قضایی به جز خدمت به مردم، تلاش و کوشش برای گره گشایی و رفع مشکلات مردم نیست.

پورمجاهد افزود: تمام برنامه‌ها و کارها ختم به این است که بتوانیم به نحو مناسب از زمان، امکانات و نیروی انسانی در راستای خدمت به مردم  استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی مترتب به جامعه است و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: منشا این مشکلات مشخص است بخشی به تحریم‌ها، بخشی به ویروس کرونا، بخشی به مسائل اداری و بخشی دیگر عدم پیگیری جدی مسئولین و محدودیت‌های سر راه  برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه باید کارهای مانده مرور شود و مشکلات جدی‌تر از سر مسیر برداشته شود‌، عنوان کرد: امروز در حوزه تنظیم بازار، تامین اقلام اساسی مردم، کنترل قیمت‌ها، برخورد با افرادی که به هر دلیلی مانع اجرای قانون هستند و یا در مقابل قانون تمکین نمی‌کنند و می‌خواهند قانون را دور بزنند، احتکار کنند و افزایش بی‌دلیل داشته باشند، می‌طلبد جدی‌تر، با برنامه‌تر و هماهنگ‌تر عمل کنند و بتوانند مشکلات را رفع کنند.

وی با بیان اینکه کمیته تنظیم بازار فعال است و دستگاه‌ها ارتباط و همکاری بسیار خوبی با هم دارند، گفت: انتظار مردم برای رفع نیازها و مشکلات و جدیت و پیگیری بیشتری است بنابراین رفع مشکلات باید در زمان خود انجام شود و نباید زمان از آن بگذرد.

پورمجاهد با بیان اینکه در جامعه دینی و انقلابی، مدیریت باید جهادی و انقلابی باشد، عنوان کرد: دستگاه‌ها باید جدی‌تر و دلسوزانه‌تر کار خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در جامعه دینی و ایمانی خودکنترلی باید از همه چیز بهتر باشد، اظهار کرد: اگر هر کس منصفانه وظایف خود را انجام دهد بعضی مشکلات را نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی یکی از دستگاه‌های اساسی، پایه‌ای و تاثیرگذار بوده و در این مقطع بیشتر نیز هست، ابراز داشت: باید کمک کنیم تا ریاست جدید با تلاش و دلسوزی خود و همکاری با اداره صمت و دیگر دستگاه‌های متولی استان  بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما خدمت به مردم است، افزود: هدف مسئولین استان این است که رفاه مردم را فراهم کنند و مشکلات مردم و جامعه را کاهش دهند.

پورمجاهد افزود: همه باید صادقانه و دلسوزانه آنچه را که رضای خداوند و مردم است با تلاش انجام دهیم و در این مسیر بتوانیم کار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات