خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)،

اجرای برنامه های دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب پایگاه های بسیج خواهران شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از اجرای فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج خواهران در راستای هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۱۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود را اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج خواهران در راستای هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت اظهار کرد: پایگاه فاطمیون شهرک فرهنگیان در راستای دهه کرامت به منازل افراد بی بضاعت شهرک برای بررسی وضعیت‌ها سرکشی نمود و اقلام معیشتی اهدا کرد.
وی با اشاره به دیدار بسیجیان پایگاه نرجس با خانم مطلبی قاضی دادگستری به مناسبت هفته قوه‌قضاییه افزود: پایگاه حسنئ گردهمایی حلقه‌های صالحین با موضوع حقوق بشر آمریکایی را با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود برگزار و قرعه کشی صندوق قرض الحسنه پایگاه حسنئ نیز برگزار و کلاس‌های تابستانی این پایگاه نیز آغاز شد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) ادامه داد: پیاده روی بمناسبت میلاد فرخنده امام رضا (ع) و دهه کرامت با حضور ۴۵ نفر از خواهران پایگاه عفیفه، تبیین سیره و سبک زندگی امام رضا (ع) به همراه مولودی خوانی برگزار گردید.
وی با اشاره به پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه یاسین به مناسبت هفته حجاب وعفاف ودهه کرامت اضافه کرد: پایگاه عفاف جشن میلاد امام رضا (ع) را برگزار و جشن میلاد حضرت رضا (ع) در فاطمیه شهرک امینیان را حضور ۱۰۰ نفر به همت پایگاه حسنئ برگزار شد.
حسنی با اشاره به اجرای جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد جامع رویان با حضور حلقه‌های نوجوان‌وجوانه‌های صالحین پایگاه حضرت مریم (س) گفت: پایگاه طلیعه نور کوی سازمانی ارتش شاهرود نیز جشن ولادت امام رضا (ع) را در نمازخانه کوی سازمانی شهید علیاری ارتش شاهرود باشرکت ۷۰ نفر از بسیجیان به همراه خانواده برپا نمود که ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار سخنرانی کرد و ذاکران اهل بیت به مولودی خوانی پرداخته و از بسیجیان فعال پایگاه نیز با اهدا هدیه تقدیر به عمل آمد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره برپایی مراسم جشن در شهرک فدک شاهرود اظهار کرد: در این مراسم که به همت محله اسلامی شهرک فدک، پایگاه طهورا و مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) برپا شد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی شاهرود به ایراد سخن پرداخت و ذاکران اهل بیت به مولودی خوانی پرداخته و ۱۵۰ پرس غذای گرم بین شرکت کنندگان توزیع شد.
وی با اشاره به اجرای جشن ولادت امام رضا (ع) به همت پایگاه حضرت زهرا (س) روستای مغان، به اجرای جشن میلاد در پایگاه‌های رهروان و حسنئ نیز اشاره کرد و از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در این دهه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار