خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی مقابله با پولشویی در اداره کل راه آهن شمالشرق (۱)

دوره آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم پولشویی وراهکار‌های مبارزه با آن به صورت مجازی در اداره کل راه آهن شمالشرق یک مرکز شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۰۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی با موضوع آشنایی با مفاهیم پولشویی و راهکار‌های مبارزه با آن به صورت مجازی در اداره کل راه آهن شمال شرق یک مرکز شاهرود برگزار شد.
فرشاد زاد خور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) اظهار کرد: در این دوره‌ی آموزشی که به صورت مجازی وآفلاین برگزار شد، فراگیران با مفاهیم پولشویی، راهکار‌های مبارزه با آن وسایر موضوعات مطرح شده آشنا شدند.
زادخور افزود: با توجه به شیوع ویروس کروناو و به منظور رعایت نکات بهداشتی در مقابله با این ویروس، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود و فراگیران بصورت مجازی واز طریق سامانه‌ی آموزشی در دوره‌های مختلف شرکت و فراگیری آموزشی انجام می‌شود.
خاطر نشان می‌شود در چهار ماهه اول سال جاری دوره‌های مختلفی همچون آسیب شناسی خانواده، دوره‌های خودخوان پدافند غیر عامل عمومی وسایبری، ایمنی بهداشت ومحیط کار، اپراتوری پارتی لاین، سامانه مجازی جهت مدرسین و ... بصورت مجازی برگزار شده و پرسنل این اداره کل در دوره‌های مذکور شرکت کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها