تقدیر و تشکر مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه مالک اشتر از فرمانده این ناحیه

طی مراسمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در حضور کارکنان این ناحیه ضمن بیان ویژگی‌های فرماندهان سپاه از منظر نهج البلاغه از زحمات و تلاش‌های فرمانده ناحیه و مدیر نظارت و بازرسی ناحیه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۰۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام نوروزی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) به بیان ویژگی‌های فرماندهان سپاه از منظر نهج البلاغه پرداخت.

وی افزود: اهمیت و نقش فرماندهان سپاه در جنگ بر کسی پوشیده نیست. درایت، شجاعت و تدبیر فرماندهان سپاه و فرمانبرداری سپاه از آنان در جنگ‌ها یکی از رموز پیروزی و غلبه جوامع بر دشمنان شان می‌باشد که مانع از سقوط آن جامعه است.

در پایان از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار کوکبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر  و سرهنگ پاسدار قاسمی مدیر نظارت و بازرسی ناحیه  به دلیل همکاری و همراهی با برنامه‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه تقدیر و تشکر به عمل آمد و لوح سپاس با امضاء حجت الاسلام باقری؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام  به ایشان اعطا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار