امام جمعه بردسکن:

بنیاد برکت طرح‌های اشتغال‌زایی موفقی را در سطح روستاها اجرا کرده است

امام جمعه بردسکن گفت: اگر چه بنیاد برکت کمتر از یکسال شده است فعالیت خودش را در شهرستان بردسکن آغاز کرده است، ولی خوشبختانه در همین مدت کوتاه توانسته طرح‌های اشتغال زایی خوبی را در سطح روستا‌ها اجرا کند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در بازدید از چند طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در روستا‌های ابراهیم آباد و مظفرآباد از توابع بخش انابد این شهرستان که با حضور شاکری فرماندار این شهرستان صورت گرفت، گفت: اگر چه بنیاد برکت کمتر از یکسال شده است فعالیت خودش را در شهرستان بردسکن آغاز کرده است، ولی خوشبختانه درهمین مدت کوتاه توانسته طرح‌های اشتغال زایی خوبی را در سطح روستا‌ها اجرا کند.
 
وی افزود: بنیاد برکت تاکنون در سطح ۱۳ روستای شهرستان بیش از ۲۶۰ طرح اشتغال زایی را اجرا کرده است و بالغ بر ۷ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده است.
 
وی یکی از موفقیت‌های بنیاد برکت در اجرای طرح‌های اشتغال زایی را نظارت مستمر آن‌ها از طرح‌های اجرا شده بیان کرد و گفت: بنیاد برکت قبل از پرداخت تسهیلات اهلیت سنجی می‌کند و به کسانی تسهیلات را پرداخت می‌کند که بتواند در حوزه اشتغال و توسعه آن گام بردارد که ازاین نظر بنیاد برکت عملکرد قابل قبولی را دارد.
 
دراین دیدار مجتبی شاکری فرماندار بردسکن گفت: بنیاد برکت اگر چه جز معین‌های اقتصادی شهرستان بردسکن نیست، ولی حقیقتا در حوزه رونق فضای کسب و کار در حوزه شهرستان بردسکن موفق عمل کرده است.
 
وی عنوان کرد: بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بالغ بر ۷ میلیارد تومان در سطح ۱۳ روستای شهرستان بردسکن توانسته اشتغال زایی خوبی را ایجاد کند و با حضور تسهیلگران بنیاد برکت توانسته مسیر اشتغال روستایی را هموار کند.
 
وی از فعالیت کمیته نظارت از طرح‌های اشتغال زایی در حوزه شهرستان خبرداد و گفت: بیش از ۵۰ درصد طرح‌های اشتغال زایی شهرستان مورد بازدید قرار گرفته است و تاکنون هیچ انحرافی در پرداخت تسهیلات نداشته ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار