خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود خبر داد:

فارغ التحصیلی اولین دانشجویان مقطع دکترا روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از فارغ التحصیلی دانش‌آموختگی اولین دانشجویان دوره دکترا این واحد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از فارغ التحصیلی دانش‌آموختگی اولین دانشجویان دوره دکترا این واحد خبر داد و افزود: علی اصغر نعیمی و مجتبی استوار اولین دانش آموختگان دکتری روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود هستند که از رساله دکتری خود تحت راهنمایی دکتر امیرهوشنگ میرکوشش دفاع کردند.
دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر یادآور شد: در مراسم دانش آموختگی اولین دانشجویان فارغ التحصیل دکترا تعدادی از مسئولین دانشگاه و جمعی از استادان و دانشجویان حضورداشتند.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطر نشان کرد: هم‌اکنون حدود ۳۵۰۰ دانشجوی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود مشغول به تحصیل هستند و بیش از ۳۴۰ دانشجو نیز در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند که امیدواریم در آینده با راه اندازی پردیس علوم و تحقیقات، این مسیر سمت و سوی بهتری داشته باشد.
وی در پایان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یک واحد جامع با ظرفیت‌های خاص است که با وجود ۵ دانشکده فعال و آزمایشگاه‌های مجهز و شرایط اقلیمی جغرافیایی مناسب در کشور، زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرش تعداد بیشتری از دانشجویان را دارا می‌باشد که باید برای انجام این امر تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها