خبرهای داغ:

اعزام کاروان خدمت رسانی مودت و دوستی بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان از اعزام کاروان مودت و دوستی به استان سیستان و بلوچستان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
اعزام کاروان خدمت رسانی مودت و دوستی بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به سیستان و بلوچستانسرهنگ پاسدار علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای عملیات مرصاد و شهدای سلامت و شهید حاج قاسم سلیمانی و جهادگرانی که خدمت خالصانه در سراسر کشور می‌کنند اظهار کرد: یکی از گروه‌های سازندگی که کار‌های جهادی و انقلابی خوبی انجام می‌دهند جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان با فرماندهی حاج مهدی کاشفی است که در سطح استان سمنان و خارج از استان فعالیت‌های متنوع و متعدد خدمت رسانی و محرومیت زدایی را انجام داده و می‌دهند.
وی با اشاره به مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح استان سمنان افزود: جهادگران بسیج سازندگی استان سمنان در مرحله اول پای کار بودند و تهیه سبد معیشتی و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و اعزام گروه‌های جهادی را در بخش محرومیت زدایی و خدمت رسانی به خوبی انجام دادند.
جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به آماری از کمک‌های سازمان بسیج سازندگی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: تهیه بیش از ۸۰ هزار سبد معیشتی و ۲۰۰ هزار پک بهداشتی و ماسک و امکانات و مواد ضدعفونی کننده، ۲ میلیون قرص نان و ۵۰۰ هزار پرس اطعام مهدوی کار جهادی این عزیزان در مرحله اول است که خاطره خوبی در اذهان مردم استان قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از کار‌های خوب سازمان بسیج سازندگی استان نگاه به مشکلات خارج از استان و استان‌های درگیر در حوادث طبیعی است افزود: این سازمان و جهادگران بسیجی استان، فعالیت خوبی در استان‌های گلستان، لرستان و مازندران انجام داده اند.
خالقیان با بیان اینکه امروز با توجه به مشکلات متعدد در استان سیستان و بلوچستان و رخداد سیل و در راستای نگاه محرومیت زدایی و کمک به مشکل آب آشامیدنی در این استان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان وارد عمل شده است گفت: کاروان کمک مومنانه با رویکرد تعاون و احسان به همت بسیج سازندگی سپاه استان سمنان شامل ۸۵۰ کیسه برنج و هزار بطری روغن و ۳۰ عدد تانکر آب پانصد لیتری در قالب کاروان مودت و دوستی در راستای روحیه تعاون و احسان به این استان ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی تاکید دارند، بسیج سازندگی باید محور محرومیت زدایی باشد امروز شاهدیم که بسیج سازندگی پرچم دار لبیک به ندای رهبری است و وظیفه خود را که کمک به مردم و محرومیت زدایی است به خوبی انجام می‌دهد و امیدواریم خداوند راضی باشد و شهدای عزیز جهادگر بسیج و عرصه سازندگی را شهدا کربلا محشور نمایند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار