خبرهای داغ:

آغاز تصویربرداری مجموعه سلمان فارسی در شاهرود+ تصاویر

با حضور مسئولان شهرستان شاهرود،آغاز تصویربرداری مجموعه سلمان فارسی در شهر مجن آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۹۸۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تصویربرداری پروژه فاخر سریال سلمان فارسی با حضور مسئولان شهرستان شاهرود در منطقه مجن آغاز شد.
در آغاز تصویربرداری این سریال معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود، امام جمعه موقت شاهرود و امام جمعه شهر مجن و مسئولین شهرستانی و محلی و اصحاب رسانه و مطبوعات حضور داشتند.
تصویربرداری بخش عمده‌ای از لوکیشن‌های سریال و بخش عمده‌ای از صحنه‌های مربوط به بیابان‌های دمشق و صحنه‌های مربوط به اورشلیم از دیگر بخش‌های داستان در شهرستان شاهرود تصویربرداری می‌شود.
به گزارش بسیج، سریال سلمان فارسی به تهیه‌کنندگی حسین طاهری و به سفارش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ازجمله بزرگ‌ترین آثار نمایشی تاریخ کشور محسوب می‌شود.
سید محمد داوود میرباقری زاده ۱۳۳۷ در شاهرود، نویسنده و کارگردان ایرانی است. از مهم‌ترین آثار میرباقری می‌توان به سریال مختارنامه، امام علی (ع) اشاره کرد.
سلمان فارسی، صحابی مشهور پیامبر (ص) و از یاران امام علی (ع) بود. وی از یاران بزرگ و موردعلاقه پیامبر (ص) بوده تا آنجا که حضرت محمد (ص) در وصف او گفته است: سلمان از ماست. او در غزوه‌های پیامبر، حضور داشت و ماجرای پیشنهاد وی برای کندن خندق در نبرد احزاب که به شکست مشرکان انجامید، مشهور است. سلمان پس از رحلت پیامبر (ص)، در شمار یاران علی بن ابی‌طالب (ع) قرار گرفت.
عکاس: عرفان سعیدیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها