امام جمعه شربیان:

جریان رهبری امت مساوی با کل رسالت پیامبر است

امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این هفته که پس از تعطیلی دو ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: جریان رهبری امت مساوی با کل رسالت پیامبراست.‌
کد خبر: ۹۲۶۴۲۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب گفت: یاس کافران پس از ابلاغ ولایت و وصایت علی(ع) بود و دشمن به جامعه بی رهبر طمع می کند و با تعیین رهبر مایوس می شود.

وی به عظمت و گرامیداشت غدیر اشاره و بیان کرد: اگر غدیرها بزرگ داشته نشود عاشوراها تکرار می شوند بنابراین باید عید غدیر به نحو احسن گرامی داشته شود تا در ذهن ها عظمت این روز ثبت شده و به آیندگان منتقل شود، اطعام نیازمندان و دستگیری از مستمندان یکی از بهترین اعمال این روز است.

حجت الاسلام علیانسب  در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی اظهارداشت: خبرنگار با ابلاغ حقایق و وقایع بصیرت و آگاهی را در میان جامعه گسترش می دهد و از فعالیت خبرنگاران در ایام کرونا قدردانی می کنم.

وی به ساماندهی مزار شهدای گمنام این شهر نیز اشاره و بیان داشت: مزار شهدای گمنام باید ساماندهی شود چراکه مزار شهدای گمنام در هر شهر یک پایگاه معنوی و فرهنگی هستند.

حجت الاسلام علیانسب ادامه داد: مردم شربیان با تشکیل هیئت امنا اماده کمک به این حرکت مهم هستند مسئولان نیز این موقعیت را قدر بدانند و اقدام لازم را انجام دهند.

امام جمعه شربیان در ادامه با اشاره به فاجعه بند بیروت و شهادت جمعی از مردم لبنان در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: ما در کنار مردم لبنان هستیم و این جنایت را محکوم می کنیم.

وی در ادامه به برنامه های ماه محرم اشاره کرد و افزود: ستاد محرم و شورای فرهنگ بخش با حضور مسئولان مربوطه و نمایندگان هیئت های مذهبی منطقه جلسه تشکیل داده است که دستورالعمل محرم 99 ابلاغ خواهد شد.

 امام جمعه شربیان تاکید کرد: هیئت های حسینی همانطور که در موج اول کرونا و با فعالیت های جهادی و ضدعفونی معابر به کمک کادر درمان آمدند و با رزمایش مواسات به کمک آسیب دیدگان کرونا شتافتند اکنون نیز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و هدایت نذورات محرم به سمت تولید ماسک و وسایل بهداشتی در کنترل این ویروس منحوس تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار