نماینده مردم سبزوار در مجلس:

رسالت خبرنگاری دفاع از کیان نظام و ولایت است

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به تحرف حرکات انقلاب از سوی دشمن تاکید کرد: رسالت خبرنگاری دفاع از کیان نظام و ولایت است.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۸۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  عنابستانی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به رسالت خبررسانی اظهار داشت: حوزه رسالت خبرنگاری بحث دفاع از کیان نظام و ولایت است و در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری از تحریف حرکات انقلاب ابراز نگرانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه جلوگبری از تحریف که در بیانات اخیر رهبر انقلاب مطرح شد نقش اساسی دارند تصریح کرد: اگر با تحریف مقابله کنیم، مقابله با تحریم دشمن کار سختی نیست و دشمن توانسته اثرات انقلاب را کم رنگ نماید و فضای خوبی نیست، امروز در بین آنچه هستیم و آنچه که باید باشیم فاصله داریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید دستاورد‌های انقلاب را بیان کنیم افزود: انقلاب اسلامی در طول تاریخ بشر بر سرآرمان‌های خودش ایستاده و اگر تبیین کنیم، حرکت ما تسهیل می‌شود.

عنابستانی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های درونی کشور تصریح کرد: نگاه به خارج کشور ضربه سنگینی زده و ظرفیت‌های خوبی در سبزوار و کشور داریم که از آن استفاده نمی‌کنیم بنابراین وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

وی به شرایط معیشتی مردم اشاره کرد وادامه داد: شرایط کشور سخت و ویژه است و مطلع نیستیم جناب رئیس‌جمهور در  چه نوید خوبی را به مردم می‌دهد، امیدواریم نوید خوبش ارزش خوش بودن را داشته باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به برخی مشکلات در کشور تشریح کرد: مهم‌ترین دلایل شرایط سخت کشور را در ضعف مدیریتی و عدم توجه به نیروی انسانی می‌بینیم و بیش از اینکه که شرایط کشور نتیجه تحریم‌ها باشد، در این دو عامل می‌توان پیدا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار