خبرهای داغ:
با حضور جمعی از بانوان شهرستان کلیبر،

عیادت از پرستار مادر شهید

جمعی از بانوان در منزل بانو زارعی، کسی که سال ها تیمارداری بدون چشم داشت "نرگس تیموری"، مادر شهید "زین العابدین بابایی" را در بستر بیماری بر عهده گرفته بود، از وی عیادت و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۱۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،جمعی از بانوان شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل بانو زارعی، کسی که سال ها تیمارداری "نرگس تیموری"، مادر شهید "زین العابدین بابایی" را در بستر بیماری بر عهده گرفته بود، از وی عیادت و تجلیل کردند.

بانو زارعی با وجود اینکه نسبت دور فامیلی با مادر شهید "زین العابدین بابایی" داشت، سال ها بدون چشم داشت خود را وقف رسیددگی و پرستاری از این مادر شهید کرده بود.

مرحومه نرگس تیموری، عمه ی همسر خانم زارعی بودند که تنها فرزندش زین العابدین بابایی را در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران راهی جبهه های دفاع مقدس کرد. وی بعد از شهادت فرزندش رسالت زینبی خود را با تبدیل منزل شخصی خود به "حسینیه شهدا" ادامه داد و تیر امسال بعد از تحمل دوره ای بیماری به فرزند شهیدش پیوست .

زین العابدین بابایی در ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ در روستای کلالق کلیبر به دنیا آمده و در ۸ اسفند ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی رقابیه در اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به فیض عظمای شهادت نائل شد. این شهید بزرگوار از شهدای ناجا و تک‌فرزند خانواده است.

طنین یاس

ارسال نظرات