خبرهای داغ:

توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی و ۲۲۳ کیلوگرم گوشت قربانی بین مددجویان بهزیستی شاهرود

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شاهرود گفت:: یکصد و ۳۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج، ماکارانی، سویا، حبوبات، روغن و خرما در بین مددجوان تحت پوشش شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی و ۲۲۳ کیلوگرم گوشت قربانی بین مددجویان بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر از برگزاری اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه در دهه امامت و ولایت خبر داد و ضمن قدردانی از همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران برای یاری رساندن به نیازمندان و مددجویان بهزیستی گفت: در دهه ولایت سال جاری و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کمک مومنانه، یکصد و ۳۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج، ماکارانی، سویا، حبوبات، روغن و خرما در بین مددجوان تحت پوشش توزیع شد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ادامه داد: ۲۲۲ کیلوگرم گوشت قربانی دریافتی از سوی خیرین در عید سعید قربان به ارزش تقریبی ۲۴۴ میلیون ریال بین مددجویان و مراکز بهزیستی شهرستان توزیع شد.
جهانسیر با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از جامعه هدف به ویژه در این ایام کرونایی عنوان کرد:خیرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ واریز نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار