افتتاح ۴ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

به مناسبت هفته دولت و با حضور گراوند استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان استان، صبح امروز چهار طرح صنعتی در منطقه ویژه بوشهر با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
افتتاح ۴ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت هفته دولت و با حضور گراوند استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان استان، صبح امروز چهار طرح صنعتی در منطقه ویژه بوشهر با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل فاز نخست پالایشگاه میعانات گازی در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع و تولید فروارده‌های سبک و سنگین نفتی و شیمیایی و روغن پایه است که برای اجرای آن ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و زمینه اشتغال سه هزار نفر فراهم خواهد شد.

پروژه‌های تولید مواد یکبار مصرف بهداشتی با هفت میلیارد تومان، سنگ مصنوعی با ۲۷ میلیارد تومان و محرک درب کرکره با ۵۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی در منطقه ویژه بوشهر است.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۴ پروژه عمرانی

همچنین در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان، پروژه‌های عمرانی هفته دولت شهرستان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بر اساس این گزارش در هفته دولت امسال، ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و ۶ میلیارد تومان در شهرستان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار