خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش خدمت رسانی " افسران ولایت" در روستا بشکز شهر مود

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ ناحیه بسیج سپاه سربیشه، بسیج سازندگی، بسیج ادارات، بسیج اصناف، برخی از دستگاه های اجرایی این شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهر مود در قالب رزمایش خدمت رسانی "افسران ولایت" در عرصه های مختلف به اهالی روستا بشکز شهر مود خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ناحیه بسیج سپاه سربیشه، بسیج سازندگی، بسیج ادارات و اصناف، حوزه بسیج مالک اشتر مود و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی سربیشه و شبکه بهداشت و درمان در روستای بشکز بخش مود در قالب رزمایش خدمت رسانی "افسران ولایت" در عرصه‌های آموزشی، خدمات و رسیدگی به مردم این منطقه خدمت رسانی کردند.

سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در این مراسم، گفت: رزمایش خدمت رسانی افسران ولایت در نوع خود کار خوبی بود چرا که مسئولین از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده و لمس می‌کنند.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب شرب مردم منطقه، گفت: مردم روستا بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب هنوز درگیر این مشکل هستند، لذا  لازم است تا مسئولین از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده  و بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه، از شورای اسلامی و دهیار روستا خواست مشکلات مردم را به صورت مکتوب به سپاه و نهاد‌های ذی ربط ارسال نمایند.

وی خطاب به اهالی منطقه اظهار داشت: هر چقدر مطالبه گری بیشتری داشته باشید درخواست شما جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

ابراهیمی در پایان گفت: اگر چه خدمات نظام در طول ۴۰ سال فراوان بوده، اما کمبود‌هایی هنوز وجود دارد.

 در این رزمایش سازمان های جهاد کشاورزی و دامپزشکی در زمینه بیماری‌های دام و تغذیه محصولات کشاورزی مواردی را به مردم آموزش دادند، اداره بنیاد مسکن، آب و منابع طبیعی به پرسش‌های مردم در عرصه زمین‌های ملی و مستثنای روستا و نحوه واگذاری زمین به متقاضیان و سمت توسعه روستا پاسخگو بودند.

همچنین گروهی از اصناف از جمله کفاشی، جوشکاری، تعمیر لوازم خانگی و... به مردم خدماتی ارئه کردند و شبکه بهداشت و درمان ویزیت رایگان بیماران را انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار