خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد

راه‌اندازی جریان تحریف یکی از شگردهای طاغوت برای غلبه بر جریان ولایت و حق

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه راه‌اندازی جریان تحریف یکی از شگردهای طاغوت برای غلبه بر جریان ولایت و حق است، گفت: جریان تحریف آغازگر انحرافات و اتفاقات بد تاریخ بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۳۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

راه‌اندازی جریان تحریف یکی از شگردهای طاغوت برای غلبه بر جریان ولایت و حقبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌اله حبیب‌اله شعبانی در مراسم عزاداری ماه محرم الحرام ه در جوار شهدای گمنام مدفون تیپ انصارالحسین(ع) برگزار شد، در جمع کارکنان این یگان به تبیین اهمیت شناخت و محبت ولایت و امامت و بیان برخی شاخص‌های تفاوت بین حاکمیت طاغوت و ولایت پرداخت.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) به عنوان محور هستی نماد حاکمیت امامت است و یزید به عنوان مشروب‌خوار فاسق بدکار نماد حاکمیت ظلم و طاغوت است.

امام جمعه همدان با اشاره به برخی مصادیق تاریخی تقابل حاکمیت الهی و حاکمیت طاغوت اظهار داشت: حاکمیت طاغوت هیچ‌گاه قابلیت تحمل جریان حق و حاکمیت ولایت را نداشته و این عرصه مصاف این دو جبهه تا ابد ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: یکی از شگردهای طاغوت برای غلبه بر جریان ولایت و حق راه‌اندازی جریان تحریف است.

شعبانی افزود: دستگاه اموی با فعال کردن جریان تحریف کار را به جایی رساندکه سیدالشهدا(ع) مجبور شد برای مردم خطبه بخواند تا به مردم ثابت کند که مسلمان است و به احکام دین و پیامبر خدا(ص) معتقد است.

وی بیان کرد: جریان تحریف که شناخت آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است همواره مبدأ و باعث پیدایش اتفاقات بد تاریخ بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار