مراسم عزاداری عاشورای حسینی در دیلم برگزار شد

عاشقان و دلدادگان حسینی در جای جای شهرستان دیلم همزمان با سراسر کشور در عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به سوگ نشستند.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۶۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
مراسم عزاداری عاشورای حسینی در دیلم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان همزمان با سراسر کشور در حسینیه ها، مساجد و هیئت‌های شهرستان دیلم با شور و شوقی وصف ناشدنی برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهرستان دیلم اعم از مرد و زن و پیر و جوان در عزای شهادت امام حسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران با وفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.

مراسم محوری در سطح شهرستان در مصلی جمعه این شهر با حضور پر شور عاشقان حسینی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسدی امام جمعه دیلم و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج ابراهیم سعیدی با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی صورت پذیرفت.

همچنین عزاداران حسینی پس از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، نماز ظهر عاشورا به یاد برپایی اقامه آخرین نماز امام حسین (ع) در ظهر عاشورای سال ۶۱ هجری به امامت امام جمعه شهر دیلم اقامه کردند.
 
مراسم عزاداری عاشورای حسینی در دیلم برگزار شد

مراسم عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورا در مصلی جمعه و دیگر مساجد و هیئت‌ها به صورت زنده از طریق از طریق پایگاه‌های رسانه‌ای شهرستان پخش شد تا کسانی که امکان حضور در مراسم سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام را نداشته اند به صورت آنلاین در مراسم روز تاسوعا و عاشورا شرکت کنند.

پایان خبر/
ارسال نظرات