خبرهای داغ:

۷ درصد دانش آموزان شاهرودی به فضای مجازی دسترسی ندارند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه هفت درصد از دانش آموزان شهرستان شاهرود از فضای مجازی نمی‌توانند استفاده کنند گفت: نرم‌افزار "شاد" برای مدیریت فضای مجازی مدارس و رعایت عدالت آموزشی و پرورشی ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۲۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۷ درصد دانش آموزان شاهرودی به فضای مجازی دسترسی ندارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمد موسوی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه برخی نرم افزار‌های داخلی در تدریس غیرحضوری دانش آموزان خوب عمل نکردند، ادامه داد: نرم‌افزار "شاد" برای مدیریت فضای مجازی مدارس و رعایت عدالت آموزشی و پرورشی ایجاد شده است.
وی با اشاره به امکانات خوب این سامانه در نسخه به روز شده آن تاکید کرد: این سامانه از ظرفیبت‌های خوبی برخوردار است که گفت و گوی چند نفره و پرسش و پاسخ از ویژگی‌های این سامانه است.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: بسیاری از نرم افزار‌های فضای مجازی غیر قابل کنترل هستند به خصوص نرم‌افزار‌هایی که به واسطه فیلتر شکن‌ها کار می‌کنند.
موسوی با بیان اینکه هفت درصد از دانش آموزان شهرستان شاهرود از فضای مجازی نمی‌توانند استفاده کنند، ادامه داد: خیران تعدادی تلویزیون و دستگاه گیرنده دیجیتالی برای دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
معاون مدیرکل ورئیس آموزش وپرورش شهرستان شاهرود افزود:اگر می‌خواهیم آسیب‌های فضای مجازی برای دانش آموزان کمتر شود باید آموزش‌های حضوری با حداقل جمعیت در کلاس‌های مدارس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها