خبرهای داغ:

تحویل مسکن مددجویان بهزیستی شاهرود تا ۲۰ روز آینده/آغاز کار ساخت ۱۹۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۳۴ واحد مددجویان اداره بهزیستی تا ۲۰ روزدیگر تحویل داده می‌شود، گفت: یکی از طرح‌های خوب دولت طرح اقدام ملی مسکن است که هم اکنون در این شهرستان کار ساخت ۱۹۲ واحد از این طرح آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تحویل مسکن مددجویان بهزیستی شاهرود تا ۲۰ روز آینده/آغاز کار ساخت ۱۹۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست شورای مسکن شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: تعداد هزارو ۴۷۹ واحد نیمه ساخته در شاهرود وجود دارد که باید تعیین تکلیف شده و ساخت آن به اتمام برسد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۳۴ واحد مددجویان اداره بهزیستی تا ۲۰ روزدیگر تحویل داده می‌شود، افزود: یکی از طرح‌های خوب دولت طرح اقدام ملی مسکن است که هم اکنون در این شهرستان کار ساخت ۱۹۲ واحد از این طرح آغاز شده است.
وی با بیان اینکه طرح ۹۶ واحدی شهرک کوثر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه کار می‌دهد، تصریح کرد: عملیات اجرای طرح ساخت ۷۲ واحد هم در کنار این مجموعه تا ۲۰ روز آینده آغاز می‌شود.
فخری با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح ۹۶ واحدی شهرک فدک نیز تا یک ماه آینده آغاز می‌شود، ابراز داشت: صدور پروانه ساخت، تهیه طرح محاسبه تاسیسات و فراخوان پیمانکار نیز در دست انجام است.
وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان در این طرح قابل افزایش است، اظهار داشت: افرادی که به موقع آورده اولیه را واریز می‌کنند در اولویت مکان زمین‌های مرغوب‌تر قرار می‌گیرند.
به گفته وی تعداد ۱۴۴ واحد از تعاونی مسکن فرهنگیان با حمایت دستگاه‌های خدمات رسان تا ۹ ماه آینده تحویل داده می‌شوند.
فرماندار شاهرود از مسوولان خواست با تلاش بیشتر و مدیریت زمان نگرانی متقاضیان مسکن را برطرف کرده و رضایتمندی شهروندان را فراهم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار