خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با «بسیج»:

آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت جوامع امروزی است

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت جوامع امروزی است، گفت: با توجه به این مهم بررسی و توجه به مسائل مهم‌ترین و موثرترین عامل پیشرفت جامعه راهی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۸۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت جوامع امروزی استمهدی الوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه اهمیت مساله آموزش و علم‌آموزی به عنوان یک محور در ارتقاء سطح علمی کشور اظهار داشت: در عصر حاضر قشر دانش‌آموز و معلم گرفتار علم‌آموزی است و باید به مساله تربیت و پرورش نیز اهمیت بیشتری داده شود چراکه علم بدون تربیت نتیجه خطرناکی دارد.

وی افزود: با توجه به این امر بسیج دانش‌آموزی در این راستا باید به موضوع پرورش و فرهنگ با جدیت بپردازد تا شاهد رشد دانش‌آموزان در هر دو عرصه آموزش و پرورش باشیم.

مسئول بسیج دانش آموزی ملایر با اشاره به اهمیت نقش خانواده در این زمینه عنوان کرد: نقش خانواده و زنان در عرصه تربیت و پرورش بسیار پررنگ‌تر است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که تمام کشورهای جهان با آن روبرو هستند و مورد توجه بسیاری از دانشمندان و کارشناسان بوده مسأله تعلیم و تربیت افراد است که از نظر متخصصان نیز مهم‌ترین و دشوارترین مسأله مبتلا به انسان تعلیم و تربیت است.

الوند با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت جوامع امروزی است، تصریح کرد: با توجه به این مهم بررسی و توجه به مسائل مهم‌ترین و موثرترین عامل پیشرفت جامعه راهی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار