خبرهای داغ:
رئیس اداره و فرهنگ و ارشاد گرمسار خبر داد:

چاپ مجموعه آثار برگزیده نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از گردآوری و چاپ مجموعه آثار برگزیده نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۴۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، نعمت‌الله قنبری نیک‌دل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه آثار برگزیده نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان در قالب کتابی با عنوان «آیین مهر» به چاپ رسید.

 وی ضمن اعلام این خبر افزود: مجموعه آثار برگزیده نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان در قالب کتاب «آیین مهر» به کوشش علی دلیر، با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفارش انجمن شعر و ادب شهرستان گرمسار گردآوری و به چاپ رسیده است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: صفحه‌آرایی این کتاب را محمدتقی رهبری فرد و طراحی روی جلد را نیز مجتبی نیک‌سرشت به عهده داشتند.

وی ضمن تقدیر از کلیه عزیزانی که در گردآوری و چاپ این اثر نقش داشتند، یادآور شد: این کتاب برای چاپ اول در دویست نسخه به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان به حوزه شعر فارسی قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان، نیمه دوم سال ۹۸ و به میزبانی شهرستان گرمسار برگزارشده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار