خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سرنوشت خیانت حکام بحرین و امارات را جبهه مقاومت تعیین خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به حکام خائن بحرین و امارات با بیان اینکه گمان نکنید با این عادی‌سازی‌ها جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد، گفت: سرنوشت شما را جبهه مقاومت تعیین خواهد کرد نه سرمداران فریب خورده امارات و بحرین.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

سرنوشت خیانت حکام بحرین و امارات را جبهه مقاومت تعیین خواهد کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت اله حبیب اله شعبانی موثقی در مراسم تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت اقدام ننگین حکام خائن بحرین و امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی که در محوطه حوزه علمیه آیت الله آخوند (ره) برگزار شد با بیان اینکه ذات اسرائیل با توحش همراه است، اظهار کرد: جنایات علیه بشریت اسرائیل در طول ۷۰ سال اخیر در کتابی در بیروت منتشر شده است.

وی با بیان اینکه وحشی‌گری، جنایت، اشغال، غاصب بودن و تجاوز علیه حقوق بشر جزء ذات اسرائیل است، گفت: ذات تغییر و تبدیل‌ناپذیر است و اسرائیل رژیمی نیست که تغییرپذیر باشد.‌

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در دوران پهلوی وقتی خواست قیام کند مساله اسرائیل را عنوان کردند و مساله فلسطین را مساله اسلام مطرح کردند، گفت: این مساله مهمی است.

وی با بیان اینکه اسرائیل یک رژیم غاصب اشغالگر است، گفت: این یک شعار نیست، یک مساله اختلاف یک رژیم بر سرمنافع نیست.

شعبانی با بیان اینکه ذات این رژیم ذات پلید جنایتکار است، اظهار داشت: کشورهای بحرین، امارات و عربستان در لایه‌های پنهانی خود روابطی دارند که امروز در حال عادی‌سازی هستند.

وی با بیان اینکه این سوال مطرح است که سرمداران کشور اسلامی چه نقطه مشترکی با اسرائیل دارند، گفت: پیوند آل سعود و آل یهود یک پیوند واقعی است و به لحاظ ترس در لایه‌های زیرین بوده و جرأت نکرده‌اند، علنی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این اتفاق در سطح روابط امور خارجه افتاده که محکومیت دارد، ابراز داشت: یکی از اساس بنیادین حفظ کرامت امت اسلامی است و دخالت در امور خارجه و داخلی کشورهای دیگر مطرح نیست.

وی با بیان اینکه عنصر بنیادین سیاست خارجه در همه کشورهای اسلامی حفظ کرامت و عظمت امت اسلامی، وحدت اسلامی است عنوان کرد: این قضیه آرام آرام به سمت خدشه‌دار کردن کرامت امت اسلامی و وحدت اسلامی می‌رود.

* مساله اسرائیل اسلام است

شعبانی با بیان اینکه مساله منافع شخصی نیست و مساله اسرائیل اسلام است، گفت: مردم این کشورها مخالف هستند و عادی‌سازی از طرف سردمدادان امارات و بحرین است و البته فتح بابی شده برای دیگر کشورها که باید منتظر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این کشورها در باطن گرایش به شیطان دارند، گفت: هیچ کس در گره خوردن با شیطان به عزت نخواهید رسید و به ذلت خواهد رسید که شیعه ابوسفیان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرمایشات امام حسین (ع) مبنی بر اینکه اگه شما مسلمان نیستید آزاده باشید، گفت: این نشان دهنده این است که وجدان انسانی در برخی از سرمداران شیوخ منطقه از بین رفته است.

وی با بیان اینکه ما با این سردمداران مواجه هستیم، تصریح کرد: چگونه می‌شود چشم بر این همه جنایت بست و فراموش کرد ۷۰ سال پاره تن اسلام قدس شریف در اشغال آنها است.

شعبانی با بیان اینکه آنها اهداف بالاتری داشتند و صرفاً عادی نیست، گفت: مسئولین ما اعلام کردند عواقب‌ها و پیامدهای حضور اسرائیل در این مناطق بر عهده امارت و بحرین است.

وی با تاکید بر اینکه ما این مساله را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: ما طرفدار حفظ کرامت و وحدت امت اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این قضیه ممکن است پشتوانه جبهه مقاومت در فلسطین را تضعیف کند، گفت: وعده الهی این است پیوند با شیطان آنها را به ذلت می‌رساند.

وی با بیان اینکه اگر اهل قرآن و فهم معارف الهی بودند و به همین اندازه‌ای که از دین می‌فهمند عمل می‌کردند، اگر مسلمان نبودن و تعصب عربیت داشتند، وجدان انسانی آن سالم بود این کار را نمی‌کردند گفت: این اتفاق نشان دهنده آن است که در باطن آن سردمداران چه اتفاقی افتاده است.

شعبانی با بیان اینکه ما این قضیه را محکوم می‌کنیم، گفت: نقشه آنها این است که جبهه مقاومت را تضعیف کنند؛ تنها راه تجات فسلطین تقویت جبهه مقاومت است.

* آنچه ماندگار است آرمان‌های فلسطین و جبهه مقاومت است

وی گفت: یاسر عرفات و دیگر سردمداران به درک واصل شدند و آنچه ماندگار است آرمان‌های فلسطین و جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه درهمدان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: روزی ما با اسرائیل و آمریکا و کشورهای مستکبر عالم فرعون‌ها در مرزهای این کشور مبارزه می‌کردیم امروز در بلندی‌های جولانیم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در لبنان، غزه و سوریه است، ابراز داشت: ما نزدیک‌تر از آن هستیم که شما فکر می‌کنید.

شعبانی خطاب به حکام خائن بحرین و امارات با بیان اینکه گمان نکنید با این عادی‌سازی‌ها جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد، ابراز داشت: سرنوشت شما را جبهه مقاومت تعیین خواهد کرد نه سرمداران فریب خورده امارات و بحرین.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی گفت: آن نشریه یکی از نشریه‌های فکاهی چپ‌گرایی فرانسه است که اصالتاً بی‌مذهب و بی‌دین است و بازیچه دین صهیونیسم است طبق منافع خود عمل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: تعجب ما از رئیس جمهور و نخست وزیر فرانسه است که این توهین را آزادی بیان مطرح می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق قوانین مطبوعات فرانسه نشریه‌ها و روزنامه در اظهارنظرهای خود آزاد هستند اما اجازه ندارند یهودی‌ستیزانه در مورد هلوکاست صحبت کنند.

شعبانی با بیان اینکه قانون مطبوعات فرانسه طوری طراحی شده است که منافع اسرائیل و صهیونیسم را برآورده کند، گفت: عادی‌سازی‌ها بیشتر در بین ترامپ و اسرائیل برای انتخابات است که خودشان فهمیدن با وجود جبهه مقاومت راه فراری ندارند و جبهه مقاومت با این بازی‌های سیاسی سردمداران تضعیف نخواهد شد.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه گفت: اگر می‌خواهید به اسلام خدمت کنید بدون تقوا و علم امکان‌پذیر نیست و اگر می‌خواهید بار از دوش اهل بیت(ع) بردارید در این منزل حضرت ولی عصر بتوانید به امام زمان خود، به اسلام و انقلاب خدمت کنید تلاش در حوزه علمیه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فقه غیر از ریاضی است و فهم معارف الهی متفاوت قواعد با مسایل بشری است، گفت: اگر کسی بخواهد درست بفهمد باید درست عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار