خبرهای داغ:
فرمانه ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با خبر گزاری بسیج به تشریح برنامه های اجرایی این ناحیه در طول هفته دفاع مقدس پرداخت.

 سرهنگ پاسدار عبدالرسول آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در ابتدای این گفتگو ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، این ایام را نماد آزادگی ، شجاعت ، ایثار و استقامت خواند و افزود : دفاع مقدس گنجینه ای ناب از عزت ، شرافت ، غیرت و شجاعت یک ملت آزاده است . وی در ادامه به تجلیل از همه رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداخت و مجاهدت های رزمندگان را فقط و فقط در راه اعتلای اسلام و حفظ و حراست از مرزهای عزت وشرف ایران اسلامی برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر همچنین در تمجید ایثار گری های سربازان غیور ایران اسلامی گفت : دفاع مقدس بارزترین و درخشان ترین برگ از دفتر حماسه و ایثار و مقاومت آزادگان جهان است که تا قیامت سرمشق مکتب همه آزاد مردان است.

عبدالرسول آقایی در ادامه گریزی به اهمیت بزرگداشت این ایام زد و به تشریح برنامه های نکوداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان پرداخت و گفت : امسال در تقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 80 برنامه متنوع فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و ... در سطح شهرستان برگزار می شود که در قالب فضاسازی ، نشر آواهای دفاع مقدس ، ارسال پیامک یادبود ، مسابقات ورزشی ، پیاده روی خانوادگی و  کوهگشت ، برگزاری یادواره های شهدا ، برگزاری رژه موتوری و همایش های متنوع خواهد بود.

تجلیل از مدافعان سلامت ، توزیع بسته های معیشتی ، اجرای برنامه زنگ مقاومت در مدارس ، تجلیل از گروه های سرود و توزیع 1100 بسته حمایتی لوازم التحریر از دیگر برنامه های شاخص این ناحیه در طول هفته دفاع مقدس خواهد بود.

دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا ، تهیه و انتشار کارت  پستال شهدا ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و همایش تجلیل از رزمندگان هم از برنامه هایی است که در تجلیل از شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

در بستر فضای مجازی هم ، رزمایش سایبری ، انتشار وصیت نامه و خاطرات شهدا و برگزاری مسابقات کتاب خوانی از مهمترین برنامه های اجرایی رده های این ناحیه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار