خبرهای داغ:

دانش‌آموزان در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز هم جبهه جنگ وجود دارد؛ اما شیوه مقابله تغییر کرده و دانش‌آموزان باید در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
دانش‌آموزان در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنندبه گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر شنبه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت واحد پیشگام شهید چمران حوزه بسیج دانش‌آموزی ایثار، یادواره شهدای دانش‌آموز بخش بسطام در هنرستان شهید چمران این شهر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ایثار و دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، قرائت قرآن، دکلمه خوانی و قرائت وصیت‌نامه شهدا دانش‌آموز و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس از برنامه‌های این مراسم شهدایی بود.
سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهل‌سالگی این هفته مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل بیان کرد: آن زمان دانش‌آموزان با شناخت درست زمان به جبهه‌ها شتافتند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز سند این مدعی است و امروز هم دانش‌آموزان ما با تأسی به شهدای دانش‌آموز باید با شناخت درست زمان و عمل به‌هنگام تداوم‌بخش راه شهدای دانش‌آموز دیروز باشند.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وظیفه دفاع از خاک و اسلام و وطن بود و در این مسیر همه شتافتند، گفت: امروز هم جبهه جنگ وجود دارد؛ اما شیوه مقابله تغییر کرده و دانش‌آموزان امروز با سلاح علم و دانش باید به جنگ دشمن بروند و در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به فضای مجازی و حضور در این فضا افزود: دانش‌آموزان باید با فراگیری سواد رسانه در فضای مجازی نیز اثرگذار باشند و با بصیرت و آگاهی در این فضا با دشمن مقابله کنند؛ هر چند در این فضا، تهدید‌ها نیز فراوان است، اما سواد رسانه کمک بزرگی برای استفاده درست از بین فضاست.
خوش‌قدم با تقدیر از بصیرت دانش‌آموزان و درک شرایط و برپایی یادواره شهدا برای یاران دیروز و الگو‌های امروز خود گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی مناسبی برای شما دانش‌آموزان برای تداوم راه آنهاست و باید تلاش کنید تا با ارتباط‌گیری با شهدا بتوانید سیره و روش زندگی آن‌ها را در زندگی خود به کار بندید.
بخش بسطام قریب به ۸۰ دانش‌آموز شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار