عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسئولی که فضای ولنگار مجازی را کنترل نمی‌کند در گناه مردم شریک است

آیت الله توکل خطاب به مسئولان گفت: مسئولی که کاری از دستش بر نمی‌آید با دین و تقوای مردم باز می‌کند در بدحجابی و گناهان مردم شریک است.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۹۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
مسئولی که فضای ولنگار مجازی را کنترل نمی‌کند در گناه مردم شریک است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین روز از مراسم دهه اول صفر در سپاه کربلا با تسلیت و تعزیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مصیبت آل الله، با اشاره به سوره نبا و آیاتی درباره معاد گفت: ۱۰ گروه در صفحه مشحر حاضر می‌شوند که از صف مسلمانان جدا هستند.

آیت الله توکل بابیان این مطلب که گروهی از انسان‌ها را بر صلیبی از آتش می‌بندند، و به صحرای محشر می‌آورند افزود:‌این دسته از افراد کسانی هستند که دست به تخریب دیگران می‌زنند. یعنی کسانی که تهمت می‌زنند و غیبت می‌کنند.

استاد برجسته اخلاق در ادامه با اشاره به اینکه، تهمت ایمان را نابود می‌کند، اضافه کرد: انسان باید تقوا پیشه کند و فرمان خدارا در امورات اجرا کند.

آیت الله توکل با بیان اینکه تقوا یک عمل نورانی است و باعث نورانیت باطن می‌شود، بیان کرد:‌وقتی عمل نورانی شد، جان انسان هم نورانی می‌شود و حجاب باطن کنار میرود و دل معرفت پیدا می‌کند.
 
نماینده مردم مازندران در ادامه با بیان این مطلب که احمق به کسانی که میگویند که برای دنیا، دین خود را به باد می‌دهند، یادآور شد: در انتخابات چقدر شاهد غیبت و تخریب افراد هستیم. کسانی که با مال مردم بازی می‌کنند و خود را مدیون مردم قرار می‌دهند تا دنیای دیگری را درست کنند لذا بازار دین فروشی خیلی رواج پیدا کرده است.

استاد برجسته اخلاق با اشاره به اینکه افرادی در حالی در صحنه محشر حاضر می‌شوند که از بوی بد آن‌ها حال اهالی محشر بد می‌شود، اضافه کرد: این افراد کسانی هستند که هم و غم شان در دنیا شهوات ریاست، مال، فحشا و نگاه به نامحرم و ... است و همچنین کسانی که حق خدا را در اموالش به صاحب حق ندهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برنامه ریزی دشمن در سرگرم کردن جوانان به شهوات اشاره کرد و گفت: یکی از درمان شهوت جنسی، ازدواج است. اگر ازدواج انجام شود، شهوت فروکش می‌کند اگر ازدواج صورت نگیرد، خدا نکرده پا به گناه باز می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه مدیران دولتی در این رابطه مسئولیت دارند، گفت: سهل انگاری در این رابطه باعث رواج گناهی مثل زنا در دیگران می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در محشر مسئولانی را حاضر می‌کنند که در پرونده اعمالشان گناهی همچون زنا نوشته شده است و مورد عتاب قرار می‌گیرند، ادامه داد: این دسته مسولان با اینکه خود مرتکب گناه زنا نشدند، اما بخاطر ضعف کاری باعث شدند تا دیگران مرتکب این گناه شوند.

آیت الله توکل درهمین باره ادامه داد: وزیر ارتباطات در رابطه با فضای مجازی و یا وزیر ارشاد برای چاپ کتاب‌ها وظیفه دارد اگر آنچه در توان داشت و کار را درست انجام داد حرفی نیست و خدا به اندازه توان آن‌ها اجر میدهد، اما اگر مسئولان در کار سستی و کوتاهی کنند، هر گناهی که مردم دچار آن شوند پای آن مسئول هم نوشته می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از مسئولانی که نه در پی حل مشکلات فضای مجازی هستند و نه دنبال مدیریت این فضا میروند و نه به کسی این کار را می‌سپرند، گفت:‌هستند افراد توانمندی که می‌توانند به خوبی فضای مجازی را مدیریت کنند چرا کار را به این افراد نمی‌سپارید؟!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد‌:باید مشکل فضای مجازی حل شود چرا که شهوت، دین مردم را نشانه گرفته است، بدحجابی و بی حجابی در کشور بیداد می‌کند، ولی مسئولان همچنان در خواب غفلت هستند.

آیت الله توکل خطاب به مسئولان گفت: مسئولی که کاری از دستش بر نمی‌آید با دین و تقوای مردم باز می‌کند در بدحجابی و گناهان مردم شریک است.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری اگر مسئولی عرضه مدیریت درست را ندارد، کنار برود. دروازه شهوت در فضای مجازی را مسئولان بی عرضه‌ای باز کردند که نمی‌توانند آن را کنترل کنند.

آیت الله توکل با اشاره به اینکه خدا در حال آزمایش و غربال کردن است، اضافه کرد:‌آن‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری مردم را به نااهل ارجاع دادند و گفتند نظر ما بر این کاندیدای منتخب است چرا از مردم عذرخواهی نمی‌کنند؟! چرا نمی‌گویند ما اشتباه کردیم؟!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این لباس که تن ما است باید کفنمان بشود. ما که از امام حسین (ع) بالاتر نیستیم باید برای اسلام و قرآن جان بدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار