در پی آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم

امام جمعه دیلم پیامی صادر کرد

در پی وقوع آتش سوزی مهیب در بازارچه ساحلی بندر دیلم و واردشدن خسارت مالی هنگفت به کسبه این بازارچه شب گذشته حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر دیلم پیامی برای همدردی و همدلی با آسیب دیدگان این حادثه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۳۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

امام جمعه دیلم پیامی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در پی وقوع آتش سوزی مهیب در بازارچه ساحلی بندر دیلم و واردشدن خسارت مالی هنگفت به کسبه این بازارچه شب گذشته حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر دیلم پیامی برای همدردی و همدلی با آسیب دیدگان این حادثه صادر کرد.

متن پیام امام جمعه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ِ وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ. وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْرا»

مردم عزیز جوانان زحمتکش و مومن شهرستان دیلم
خبر آتش سوزی امروز بازار ساحلی دیلم و آتش گرفتن قریب به دویست غرفه و فرصت شغلی در بندر صبور دیلم بنده را مانند همه مردم  اندوهگین کرد، اما توکل کاسبان دیلمی به خداوند متعال که زبانزد مردم ایران است امروز نمود عینی پیدا می‌کند و می‌دانم در راه کسب درآمد حلال که به مثابه جهاد فی سبیل الله است  لحظه‌ای درنگ نخواهید کرد.

حمایت از جوانانی که با هزار سختی کسب حلال راه انداخته اند و با مشقت زیاد و اوضاع کنونی بازار امرار معاش می‌کنند در گام اول بر عهده‌ی مسئولین مربوطه در شهرستان و استان است که بایستی تمهیدات خوبی برای راه اندازی مجدد کسب و کار این جوانان بیاندیشند و البته بزرگان و خیرین بازار دیلم هم باید در این مهم یاریگر فرزندان خود باشند که قطعا با در کنار هم بودن خداوند الطاف کریمانه اش را شامل حال همه‌ی مردم خواهد کرد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و همدلی در واقعه آتش سوزی با مردم عزیز آسیب دیده همگان را مخصوصا خیرین عزیزی که همیشه در صحنه حاضرند را دعوت به کمک ومواسات و همدلی با این عزیزان  میکنم.

محمود اسدی
امام جمعه‌ی شهرستان دیلم
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار