خبرهای داغ:

دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با امام جمعه گرمسار+ تصاویر

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با امام جمعه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۹۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با امام جمعه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار دیدار کرد.
در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه گرمسار برگزارگردید، حجت السلام والمسلمین انصاری نیا، دبیرستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان، به برنامه‌های تخصصی ستاد در راستای ترویج امربه معروف ونهی ازمنکر درسال جاری در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مطالبه گری درسطح جامعه اشاره و مطالبه گری ازمسئولان را یکی از برنامه‌های ستاد امربه معروف دانست.
درادامه حجت السلام انصاری نیا به نقش ائمه جمعه در راستای ترویج و فرهنگ سازی درراستای امر به معروف ونهی ازمنکر درجامعه مطالبی را بیان کرد.
حجت السلام و المسلمین آرامی امام جمعه گرمسار به برنامه ریزی هرچه بهتر درراستای ترویج امربه معروف ونهی ازمنکر دربین مردم ومسئولین و ترویج فرهنگ‌حجاب وعفاف به صورت مستمر درطول سال تاکید و درادامه درخصوص مضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرمسار به بحث و گفتگو پرداخته شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار