خبرهای داغ:

برگزاری نشست استانی تخصیص نهاده‌های دامی و بررسی مشکلات دامداران شاهرود

نشست استانی تخصیص نهاده‌های دامی به شهرستان شاهرود و بررسی مشکلات دامداران شهرستان به همت فرماندار شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۶۵۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشستی در خصوص مشکلات گاوداری ها، شرکت‌های تعاونی و کارخانجات تولید خوراک دام شهرستان شاهرود در تامین نهاده‌های دامی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های تعاونی و عده‌ای از دامداران مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شاهرود در ارتباط با نحوه تخصیص نهاده‌های دامی و تعیین ضرایب شاخص گفت:مقرر شد در نشستی با حضور مدیران سه اتحادیه استانی ضرایب شاخص‌ها و سهمیه نهاده‌های تخصیصی به شهرستان‌ها مورد بررسی مجدد قرار گیرد و پیشنهادات در موضوع تغییر ضرایب شاخص‌ها طی یک هفته به سازمان جهاد کشاورزی استان ارایه شود.
فخری افزود: در صورت عدم اجرای این نشست در مدت تعیین شده؛ سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی تخصصی نسبت به بررسی ضرایب شاخص‌های کنونی و تعریف ضرایب جدید اقدام و سهمیه نهاده هر یک از شهرستان‌ها را براساس ضرایب جدید تخصیص گردد.
وی اظهار کرد: مقرر گردید جهت شفاف سازی فرآیند توزیع نهاده‌های دامی به تفکیک هر شهرستان در استان آمار ۶ ماهه نخست به فرمانداری‌ها اعلام شود.
معاون استاندار سمنان با اشاره به وجود تجهیزات تولید خوراک دام در برخی از تشکل‌ها و واحد‌های دامی، گفت: در این نشست مقرر شد فهرست تشکل‌ها و واحد‌های دامی شهرستان که دارای تجهیزات تولید خوراک دام بوده به لحاظ کیفی در موضوع تولید خوراک دام مورد تایید جهاد کشاورزی شهرستان است جهت دریافت نهاده‌ها به صورت مستقیم و بدون واسطه به جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام استان معرفی شوند.
فخری افزود: فهرست نهاده‌های تحویلی به تشکل‌ها و خوراک تولیدی توزیع شده بین دامداری‌های زیر مجموعه هر یک از تشکل‌ها به صورت ماهانه رصد و مورد راستی آزمایی قرار گیرد.
برگزاری نشست استانی تخصیص نهاده‌های دامی و بررسی مشکلات دامداران شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار