خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد

لزوم آموزش فرهنگ مدیریت مصرف در دوران کودکی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه آموزش فرهنگ باید در سنین پایین انجام گیرد،گفت: برای آموزش فرهنگ مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در انرژی نیز باید از دوران کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۹۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

لزوم آموزش فرهنگ مدیریت مصرف در دوران کودکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: با وجود اینکه حوزه عملکردی این شرکت تخصصی است اما در حوزه فرهنگی نیز اقدامات شاخصی انجام داده است.

وی افزود: کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی‌های مختلف از قبیل شهید رجایی، فرهنگی، بسیج، نماز و... نشان‌دهنده عملکرد مثبت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه فرهنگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی تعامل خوب با رسانه‌های استان برای پیشبرد و تحقق اهداف به ویژه در زمینه مدیریت مصرف و کنترل پیک بار در تابستان امسال بسیار مؤثر بود که جای تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان را دارد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و شفاف‌سازی عملکرد شرکت با بیش از 34 نشریه چاپی و 10 خبرگزاری و سایت خبری گفت: همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استانی، تبلیغات محیطی و فضای مجازی نیز از راهکارهای مؤثر برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم بوده است.

جمشیدی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این شرکت تشویق همکاران و خانواده‌های آنان به امر کتابخوانی بوده که علاوه بر تهیه کتاب، به مناسبت‌های مختلف مسابقات کتابخوانی نیز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تقدیر از برگزیدگان حوزه ایمنی، همکاران پاسخگو به مردم، عفاف  و حجاب و... که هر ماه در کمیته‌های مختلف انجام می‌شود نیز  گامی در راستای فرهنگ‌سازی رعایت ایمنی، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع  است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه آموزش فرهنگ باید در سنین پایین انجام گیرد تا در جامعه نهادینه شود، یادآور شد: برای آموزش فرهنگ مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در انرژی نیز باید از دوران کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار