خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۳ سرویس جهیزیه بمناسبت هفته وحدت در شاهرود

با همت و تلاش مرکزخیریه بین الحرمین شاهرود و بمناسبت هفته وحدت کمک جهیزیه سه زوج جوان تامین گردید.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
تهیه و توزیع ۳ سرویس جهیزیه بمناسبت هفته وحدت در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: با همت و تلاش مرکزخیریه بین الحرمین شاهرود و بمناسبت هفته وحدت کمک جهیزیه سه زوج تامین گردید.
وی گفت:: باتوجه به اینکه گاهی ازدواج‌ها به‌خاطر نبود جهیزیه به تأخیر افتاده یا به طلاق کشیده می‌شود، ابراز کرد: با ورود مجموعه‌های خیریه برای حل مشکلات مالی، اجتماعی یا خانوادگی جوانان راهکار‌هایی ارائه می‌شود.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با بیان اینکه کمک به مردم و خصوصا نیازمندان به دفع بلا در جامعه کمک می‌کند، ابراز کرد: دعای نیازمندان و محرومان خیلی اثر دارد، تا جایی که جامعه را بیمه می‌کند، اما در جامعه‌ای که توانگران به فکر خودشان باشند و محرومان هر روز با محرومیت دست و پنجه نرم کنند، عاقبت بدی در انتظار آن جامعه است.
ابراهیمی ادامه داد: این جهیزیه‌ها توسط مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین و با همکاری خیرین محترم تهیه شده است که هر سری از این جهیزیه‌های اهدایی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
وی مساعدت خیرین در تهیه جهیزیه نوعروسان را یادآور شد و افزود: تأمین جهیزیه برای دختران دم بخت و نو عروسان به کمک خیرین انجام می‌گیرد. وی ضمن دعوت از خیرین نیکوکار برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان یادآور شد: در این زمینه مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین هرگونه کمک نقدی و غیر نقدی را دریافت می‌کند.
ابراهیمی در ادامه افزود: حمایت‌های موسسه فرهنگی بین الحرمین از نوعروسان و زوج‌های جوان علاوه بر کمک هزینه جهیزیه، برخی برنامه‌های مشاوره ای، آموزشی و فرهنگی و اهدا بسته‌های فرهنگی را نیز شامل می‌شود.
ابراهیمی ادامه داد: شیوه‌های صحیح رفتاری در زندگی زناشوئی، آیین همسرداری، اصول و مهارت‌های زندگی، تاثیر ازدواج بر سلامت روانی فرد، نقش زن در تحکیم نهاد خانواده، سبک زندگی اسلامی و…از مهمترین موضوعات مطرح شده در دوره‌های آموزشی برای همسران جوان و نیز نوعروسان بوده است.
ابراهیمی درپایان گفت:: خداوند به فرمود: ه رسول اکرم (ص) برای نیازمندان در سرمایه توانگران جامعه سهم و حقی قرار داده است که باید به آن عمل شود البته نه با اکراه و نه در زمان بلا که بخاطر ترس باشد، بلکه بابد با گشاده‌رویی و در زمان آسایش این حق را ادا کنند. در این ایام سخت نقاط آسیب‌پذیر و قشر آسیب‌دیده را نباید فراموش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار