خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور فرانسه

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و سخنان سخیف رئیس جمهور فرانسه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۷۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور فرانسهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و رئیس بسیج اساتید این دانشگاه با ارسال پیامی، اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور بی خرد فرانسه از این رفتار شرم آور را محکوم کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿۸﴾
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا نور خود را کامل خواهد کرد گرچه کافران را ناخوش افتد_ (قرآن کریم، سوره مبارکه صف آیه ۸)
حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم توسط نشریه‌ای فرانسوی، که قلب مسلمانان را نشانه گرفته، هر انسان آزاده و خردمند و صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.
قلم‌های زهرآگین، زبان‌های دشنام‌دهنده، حرکت‌های اختلاف افکن بویژه توهین‌های مکرر به مقدسات اسلامی و پیامبر عظیم الشان اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم که در کشور‌های غربی طی سال‌های گذشته بار‌ها مشاهده و به یک رویه عادی تبدیل شده و نشان از افول انسانیت و اخلاق در تمدن غربی است، بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین عالم را جریحه دار و آزرده ساخته و انشاءالله به یاری خداوند متعال پایان عمر بی اخلاقان مدعی اخلاق مداری را رقم خواهد زد.
پشت صحنه این اقدام اسلام ستیزانه، رژیم صهیونیستی است که منطق و استدلال درست درباره بافته‌های خودش برای ارائه به جهانیان ندارد. این راه و روش تکراری که به لطف و فضل الهی نه تنها باعث ضربه زدن به مقدسات نشده بلکه روز به روز به عظمت این کتاب آسمانی و رسول الهی افزوده است.
بسیح اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همراه و همصدا با کلیه مسؤولین، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" و گروه‌های افراطی و حمایت رئیس جمهور بی خرد فرانسه و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را بشدت محکوم می‌کند و از مسئولین کشور فرانسه می‌خواهد که به خود آمده و از فریب خود و دیگران و خردگریزی و انسان ستیزی اجتناب کنند و شعار دفاع از ارزش‌های جمهوری فرانسه را پوششی برای ابراز خصومت با پیامبر خدا (ص) و مسلمانان نسازند.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تأکید بر لزوم احترام به مقدسات تمامی ادیان و ارزش‌های اصیل همه فرهنگ‌ها و تداوم گفتمان سازنده و استمرار تعامل خیرخواهانه میان پیروان همه ادیان و اهالی همه فرهنگ‌ها همگان را آنگونه که پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) به ما آموخته به خردپیشگی و مهرورزی و گذشت و صداقت و نیک اندیشی دعوت می‌کند و امید دارد سران کشور فرانسه همچون کودکان بی خرد بازیچه سناریوی غرض ورزانه دشمنان خدا قرار نگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها