خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
بیانیه مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت تیران و کرون
حجت الاسلام خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت تیران و کرون ضمن محکوم کردن حرکت ناشیانه و نابخردانه نشریه فرانسوی شارلی آبدو و حمایت رئیس جمهور نابخرد فرانسه از این نشریه هتاک اعلام داشتند.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۱۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت تیران و کرون بر اساس آیه 8 سوره صف گفتند: بدخواهان و کج اندیشان و هتاکان به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اسلام پیامبر رحمت و مغفرت، بدانند هرچه تلاشی کنند که با دسیسه های شیطانی نور اسلام که در حال تلالو جهانی است را خاموش کنند، این نور خاموش شدنی نیست چرا که خداوند متعال در مقابل حرکت ذلیلانه دشمنان اسلام اراده کرده است که نورانیت دین مبین اسلام و جاذبه پیام آور الهی آن عالم گیر شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت تیران و کرون افزودند: پروژه های اسلام ستیزی-دین ستیزی و شیعه هراسی حرکت های نخ نمایی است که نمی توان با آنها انسانهای آزادی خواه و مصلح را فریب داد، چرا که ندای اسلام خواهی با وجود تمام موانع آزار و اذیت ها، تهدید ها و دسیسه های دین ستیزان در حال گسترش است.

وی گفت:بر اساس آموزههای قرآن وارثان حقیقی روی زمین مستضعفان و ستمدیدگان خواهند بود و با وحدت جهان اسلام ، این اراده الهی تحقق خواهد یافت.

ایشان با اشاره به اینکه همانطور که با بیداری کشورهای اسلامی در قرن اخیر شاهد فروپاشی حکومتهای ظالم و ستمگر شرق بودند تصریح کردند: با دمیدن روح اسلام خواهی در کشورهای اروپایی و غربی، شاهد افول تدریجی جبهه استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

ایشان بر اساس آیه 20 سوره مجادله گفتند:هتاکان به ساحت نورانی پیامبر اخلاق و مهربانی و کسانی که از این حرکتهای زشت غیر اخلاقی حمایت می کنند در زمره ذلیل ترین افرادند و مورد لعن و نفرین خداوند خواهند بود و خذلان و خواری هم در دنیا و آخرت دامان آنان را خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها