ایجاد قرارگاه فرعی پدافند زیستی و مقابله با کرونا در روستاهای بخش شهرآباد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و ایجاد حساسیت نسبت به خطر ویروس کرونا دربین مردم ۱۷ قرارگاه فرعی پدافند زیستی در نقاط روستایی بخش شهرآباد تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۳۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
سروان پاسدار سعید عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: این قرارگاه‌ها به ریاست بخشدار شهرآباد تشکیل شده است و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری مانند موج اول کرونا که عملکرد‌های فوق العاده‌ای داشتند اعلام کردند.
 
وی اظهارامیدواری کرد: دوباره نیز با همکاری خیرین و حضور جوانان و بسیجیان عزیز با اطلاع رسانی دقیق میزان ابتلا مردم به این ویروس کرونا را به میزان حداقلی در سطح بخش برسانیم.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد عنوان کرد: این امر تحقق نخواهد یافت مگر با فرهنگ سازی و همراهی مردم شریف بخش شهرآباد که در موج اول کمال همکاری را با این قرارگاه‌ها داشتند.
 
وی گفت: این قرارگاه‌ها متشکل از دهیار، فرمانده پایگاه بسیج، روحانی روستا، شورای اسلامی روستا و نماینده مجمع خیرین روستا و بهورز روستا است که در جهت کاهش مبتلایان به این ویروس و کنترل آن در تمامی روستا‌های بخش شهرآباد اجرایی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار