فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

تداوم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در خلیل آباد

فتوحی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۲۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان تهیه و توزیع شده است، گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شهرستان خلیل آباد همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۶۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه که از نیمه شعبان در خلیل آباد آغاز شده تاکنون بالغ بر ۱۲۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان تهیه و توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه این بسته‌ها با همکاری پویش مردمی، خیرین، کمیته امداد و بهزیستی تهیه و بسیج سازندگی آن‌ها را ساماندهی کرده و توسط نیرو‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، افراد کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا در شهرستان خلیل آباد همچنان تداوم دارد.
 
فرمانده سپاه خلیل آباد از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این ۶۰۰ بسته معیشتی روز گذشته و امروز بین نیازمندانی که پس از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند و محرومان شهرستان با توجه به لیست از پیش تعیین‌شده با حفظ آبرو توزیع شد.
 
وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی، مردم در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، اذعان کرد: پس از گذشت چندین ماه از شیوع ویروس‌کرونا در کشور یک بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان شهرستان در اختیار داریم و با همکاری دستگاه‌های دیگر سعی شده از موازی کاری پرهیز شود و امیدواریم با همراهی خیرین و مردم، حمایت‌های بیشتری از قشر آسیب دیده از کرونا در شهرستان داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار