خبرهای داغ:

همکاری سپاه شاهرود و علوم پزشکی در کنترل کرونا

جلسه تعامل و همکاری سپاه ناحیه شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در کنترل شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۲۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی و همکاری سپاه ناحیه شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در راستای کنترل و مهار شیوع ویروس منحوس کرونا در نقاهت گاه این شهر برگزار شد.
در این نشست که فرماندهی، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود و مدیر داخلی نقاهت گاه و معاونین درمان، بهداشت و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور داشتند، در خصوص تعامل و همکاری در راستای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با ارائه گزارشی از اقدمات سپاه شاهرود در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بر تعامل و همکاری با کادر درمانی و پزشکی تاکید کرد.
جواد رضوانی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و مدیر نقاهت گاه شاهرود نیز با ارائه گزارشی از اقدمات انجام شده در این نقاهت گاه آمادگی خود را برای کمک‌به کادر درمانی و پزشکی شهرستان اعلام کرد و بر اجرای برنامه مقابله با کرونا در محلات مختلف و بیماریابی فعال تاکید کرد.
دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط سپاه و بسیج و پشتیبانی از کادر درمانی شهرستان بر توجه به امر کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا تاکید و بر تعامل و همکاری در این راستا تصریح کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تشریح وضع کلی شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا آمال کادر درمانی و پزشکی را کاهش دهیم و این با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی قابل انجام است و باید برای این امر تلاش کنیم.
در این نشست در خصوص نحوه بیماریابی فعال و شناسایی افراد مشکوک برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار