خبرهای داغ:

کتاب میراثی ماندگار، عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را بر اهالی فرهنگ و هنرو کتاب و اصحاب قلم و ادب تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۷۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کتاب میراثی ماندگار، عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را بر اهالی فرهنگ و هنرو کتاب و اصحاب قلم و ادب تبریک گفت.
در این پیام آمده است: کتاب میراثی ماندگار، پدیده‌ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است.
کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان‌های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت‌های چشم گیر بشر در عرصه‌های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه‌های گسترده تر، تازه‌تر و پایدارتری یافته است.
اهمیت کتاب و مطالعه در دین اسلام تا آنجاست که خداوند متعال آیه‌های رحمت خود را در دل مصحفی ارزشمند و در قالب معجزه‌ای راهگشا بر نبی خود نازل کرده و مسلمانان را به دانش اندوزی توصیه می‌کند.
هفته کتاب فرصت مناسبی است در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و در این راستا همه اندیشمندان، فرهیختگان، نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با برنامه ریزی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه گام بردارند.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران به همه خادمان کتاب، توفیق روز افزون همراهان همیشگی و مشتاقان عرصه کتاب و کتابخوانی را در راه خدمت به فرهنگ غنی ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار