همزمان با هفته بسیج در بام ایران؛

فرماندهان و بسیجیان در پویش نذر خون مشارکت کردند

همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج سردار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و جمعی از بسیجیان استان"درپویش اهدای خون " شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مبارک بسیج و در ایام ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بسیجیان و فرماندهان و مسئولان نواحی مقاومت سراسر استان در مراکز انتقال خون حضور و بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء و در درپویش اهدای خون شرکت کردند.

 این اقدام خداپسندانه در شهرکرد با حضور سردار اکبری و حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ، فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه شهرکرد در مراکز انتقال خون این شهر برگزارشد.

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پس از اهدای خون با دکترحسین هاشمی مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری  دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در این دیدار باتبریک هفته مبارک بسیج و ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام از زحمات ارزشمند مدیرکل سازمان انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری و همکارانشان خصوصا در این وضعیت قرمز کرونا ورعایت کامل قوانین بهداشتی در خصوص ارایه خدمات به مراجعه کنندگان تجلیل کرد و گفت: اهدای خون عملی خدا پسندانه و خیر خواهانه است که با توجه به شرایط موجود پایداری ویروس منحوس کرونا و اعلام نیاز برای اهدای خون امروز پاسداران و بسیجیان به عنوان یک تکلیف الهی در پویش اهدای خون شرکت کردند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در ادامه افزود: سپاه و بسیج همواره در همه عرصه ها در کنار مردم عزیز و ولایتمدار بوده و امروز هم با اعلام نیاز سازمان انتقال خون به اهدای خون ، فرماندهان ،مسئولین ، کارکنان و بسیجیان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام پیش قدم شدند ودر پویش نذر خون در آغاز هفته مبار‌ک بسیج مستضعفین شرکت کردند.

در این دیدار  مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته مبارک بسیج از حضور فرماندهان بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای اهدا بخشی از خون خود به نیازمندان تقدیر کرد.

دکتر حسین هاشمی به تاریخچه ایجاد سازمان انتقال خون در ایران اشاره کرد و گفت: سازمان انتقال خون ایران در سال ۱۳۵۳ تأسیس و به جرات  می توان گفت ایجاد انقلاب اسلامي و پس از آن جنگ تحميلي بهترين فرصت را براي معرفي نقش حياتبخش و ارزشمند سازمان انتقال خون فراهم کرد و مشاركت بي نظير گروه هاي مختلف مردم بسیجی براي تأمين خون مورد نياز مجروحين انقلاب و جنگ تحمیلی ، فرصتي استثنايي براي آشنايي اقشار مختلف جامعه با مقوله انساندوستانه و خداپسندانه اهداي خون پديد آورد.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بالاترین و تنها مرجع تصمیم‌گیری در زمینه تأمین و توزیع خون و فرآورده‌های خونی سالم در ایران، سازمان انتقال خون است.

وی افزود: با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و کاهش اهدا کنندگان خون از آحاد مردم  ولایتمدار و مومن استان خواست تا در این ایام بیشتر به فکر بیماران تالاسمی، شیمی درمانی و بیماران نیازمند بیمارستانی به خون باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار