خبرهای داغ:

پیام تبریک نماینده شاهرود و میامی در مجلس به مناسبت هفته بسیج

نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
پیام تبریک نماینده شاهرود و میامی در مجلس به مناسبت هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام صادره به شرح زیر است:

"بسیج لشکر مخلص خداست"
امام راحل عظیم‌الشأن (ره)
سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان تاریخی و ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی بود و زمینه‌ساز شکل‌گیری و تاسیس موثرترین نهاد و سازمان پرافتخار مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.
حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
اینجانب به عنوان یک بسیجی و خادم مردم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و بابصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی خاصه در شهرستان‌های شاهرود و میامی، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام‌زمان (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار