پیام نماینده ولی فقیه دربام ایران؛

شهادت شهیدان سلامت و امنیت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی شهادت سرکار خانم نورمند و شهید محمدیوسفی را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۱۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام را با هم مطالعه می کنیم ...

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز برای استان چهارمحال و بختیاری از روزهای ماندنی است، روزی که در دو عرصه متفاوت، دو شهید و دو فداکار ایثارگر را بر دوش گرفته و بدرقه جنة اللقاء نمودند، شهیدی در عرصه سلامت و شهیدی در عرصه امنیت، شهدایی که در انتظار چنین لحظات شیرینی بودند و از خدای متعال این فوز عظیم را مسئلت می داشتند.

مرحومه شهیده سرکار خانم نورمند و مرحوم شهید محمد یوسفی به قرب الهی بار یافتند و به خیل شهدای ملکوتی پیوستند.  هنیئا  لهم، گوارای وجودشان باد این ضیافت و این جایگاه و منزلت رفیع.

اما آنچه به ملحق نشده ها می گویند آن است که مهیا باشید، بشارتی عظیم میدهند که نهراسید و از راه نمانید، که خوش  عاقبت ترینها کسانی اند که جهاد فی سبیل الله را در همه عرصه ها سرلوحه امورشان قرار داده و هیچ مانع  و رادعی در راه نمی بینند و همه وجودشان را وقف کارهای محسنانه و خدمات مومنانه می‌کنند.

امروز این پیام در کادر درمان کشورمان و در نیروی انتظامی میهن مان، به طور برجسته و محسوس به چشم می‌خورد و همه آماده اند تا لبیک گوی شهدای عزیز باشند، به همه آنها خدا قوت می گوییم و برایشان آرزوی توفیق داریم.

این شهادت را که در روز ارتحال بانوی ملکوت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشییع و خاکسپاری  انجامید، تبریک و تسلیت می گویم و برای بازماندگان و همکاران این دو عزیز صبر و اجر مسألت دارم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

محمد علی نکونام

ارسال نظرات