امام جمعه خلیل آباد مطرح کرد؛

انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظار عاملان ترور

حجت‌الاسلام ناهیدی با بیان اینکه بدون تردید انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای برای عوامل این واقعه دردناک در پیش خواهد بود گفت: ملت ایران در واقع باید چشم طمع استکبار را باید برای همیشه کور کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۸۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
حجت‌الاسلام علی ناهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: روح پاک دانشمند پارسا و گمنام و عضو ارشد سپاه پاسداران و رئیس سازمان پژوهش‌های وزارت دفاع به یاران شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه این سردار پرافتخار مدیری توانمند بود و اقتدار ایران اسلامی را به حد بازدارندگی رساند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و اسرائیل خبیث به نقاط قدرت و قوت ایران پی برده‌اند و به همین منظور همواره درصدد هستند که نیرو‌های کارآمد، مخلص و متعهد ما را مورد هدف قرار دهند و به شهادت برسانند و می‌رسانند.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این شهید والامقام بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری برای شهادت، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید، تصریح کرد: بدون تردید همان‌طور که فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای برای عوامل این واقعه دردناک در پیش خواهد بود و این اقدام قطعاً به‌زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه‌به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا جدید انتخاب شده باید به چند نکته توجه داشته باشیم، اذعان کرد: تجربه ۴۲ ساله ایران اسلامی و معطل سازی برجام طی ۷ سال گذشته و ظلم فاحش و مضاعف آمریکا در حق ملت ایران؛ همه ملت غیور ایران به پیروی از مقام معظم رهبری، هیچ سخن و رفتاری که علامت انفعال و کوتاه آمدن و امثال این موارد در برابر دشمن باشد نباید از خود نشان دهند.

ناهیدی با بیان اینکه در واقع باید چشم طمع استکبار را باید برای همیشه کور کنند، عنوان کرد: مردم ایران باید بدانند باتوجه‌به ذات شیطانی آمریکا که بعد از انتخابات آمریکا، هیچ‌گاه چیزی تغییر نکرده و نخواهد کرد و ملت آزاده ایران تحت هیچ شرایط و در هیچ سطح با آمریکا مذاکره نخواهد داشت.

وی ادامه داد: افرادی که بعدازاین ماجرا‌ها دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند و دوباره گرفتار فریب‌های چند کشور اروپایی و آمریکا می‌شوند باید برای کشور ایران مشخص کنند که آمریکا برای بازگشت به برجام تکلیف خسارت ۱۵۰ میلیارد دلاری که به ایران زد را چطور جبران خواهد کرد و همچنین چگونه تحریم‌ها را رفع می‌کند و عوامل شهادت سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را جبران خواهد کرد.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه افرادی که به دنبال این هستند که دوباره باب مذاکره را باز کنند باید بدانند که ۷ سال مذاکره نتیجه نداد و باز دوباره می‌خواهند ۷ سال دیگر مردم را این‌طور معطل کنند، تشریح کرد: تجربه ۴۲ ساله انقلاب نشان می‌دهد که باید در همه مراحل و سخنان و گفته‌ها چیزی را بیان کنیم که مقام معظم رهبری فرمود: ه‌اند.

وی همچنین در ادامه تأکید کرد: نباید صحبتی به میان بیاید که دشمن را به طمع بیندازد و تلقی انعطاف در برابر آمریکا باشد و بنابراین بالاترین تصمیمی که برای ایران توسط مقام معظم رهبری گرفته می‌شود باید در دستور کار قرار بگیرد و همه از صدر تا ذیل این سیاست، مبنا و ادبیات در برابر کشور‌های اروپایی و مخصوصاً رئیس‌جمهور جدید آمریکا به کار ببرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار