خبرهای داغ:
در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از مدال آوران سیزدهمین مسابقات لیگ علمی پایا در کشور

صبح امروز سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین از دانش آموزان دختر و پسر که در مسابقات لیگ علمی پایا در سطح کشوری حائز رتبه های برتر شده بودند با اهداء لوح و مدال تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۱۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، صبح امروز سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین از دانش آموزان دختر و پسر که در مسابقات لیگ علمی پایا در سطح کشوری حائز مقام های اول، دوم و سوم شده بودند با اهداء لوح و مدال در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) تجلیل و تقدیر نمود.

 

سردار شاهرخی با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند علمی کشور دکتر فخری زاده گفت: راه شهیدان را شما دانش آموزان نخبه با تفکر و عمل بسیجی، ادامه دهید که آینده انقلاب اسلامی نیازمند دانشمندان و نخبگان انقلابی است واین موفقیت شما بسیجیان در عرصه علمی کشور همان راه شهید فخری زاده است.

 

در ادمه دکتر اصغری مدیرکل آموزش و پروش استان قزوین افزود: توجه ویژه بسیج به علم و دانش بسیتر حائز اهمیت است و ما در نظام اسلامی جایگاه والایی برای علم قائل هستیم و اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری ، با تفکر بسیجی عمل کنیم از جایگاه امروز علمی بالاتر می بودیم.

 

مدیر کل اموزش و پرورش در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات لیگ علمی پایا اظهار داشت: شایستگی مردم ما بسیار بالاتر است و دانش اموزان نخبه تلاش کنند تا با پیمودن پله های ترقی به رتبه های بالتر علمی دست پیدا نمایند و علم را با هدف خدمت به جامعه بشریت بکارگیری نمایند.

 

سرهنگ محمد سرباز رییس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: سیزدهمین لیگ علمی پایا(پیشگامان ایران اسلامی) در استان قزوین با شرکت ۱۳۰۰ نفر از دانش اموزان بسیجی در قالب ۷۲ تیم در رشته های علوم پایه و دهم تجربی،علوم انسانی ، ریاضی ، پژوهشی، کارآفرینی، کامپیوتر و برنامه نویسی برگزار گردید که ۴ تیم به تعداد ۲۰ دانش اموز به مرحله کشوری مسابقات علمی راه یافتند که ۱ تیم مدال طلا و ۱ تیم مدال نقره و دو تیم مدال برنز کشوری این مسابقات علمی را کسب کنند.

۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها