خبرهای داغ:

بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور

مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «فخری‌زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۰۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «فخری‌زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

 بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا ۗ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (آیه ۲۲۷ سوره شعرا)

با عرض تسلیت و تبریک به محضر مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و همچنین ملت شریف ایران و خانواده عزیز و گرانقدر شهید دکتر محسن فخری زاده برای این شهادت مظلومانه و دردناک.

ترور شخصیتی همچون دکتر فخری‌زاده اگر چه باعث افسوس و ناراحتی ملت ایران شده ولی به عمق جمله امام خمینی(ره) که می‌فرماید «ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود» پی بردیم.

 امروز مردم شریف و با اقتدار ایران دشمنان واقعی این مرز و بوم را شناخته‌اند و دیگر تحمل این همه اعمال گستاخانه  تروریست‌ها و رژیم غاصب وقاتل صهیونیستی را ندارند.

امروز دانش‌آموزان بسیجی باید با آگاهی و با توکل بر خدای متعال آمادگی خود را برای مقابله با نیات شوم دشمنان  نشان دهند.

ما در برابر این جنایت برای انتقامی سخت تا پای جان خود ایستاده‌ایم و هرگز صحنه نبرد علیه دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خالی نخواهیم گذاشت.

دشمنان ما بدانند که در آینده نه چندان دور عاقبت سختی در انتظار آنها خواهد بود که مستلزم قوی شدن ما بسیجیان و دانش‌آموزان است.

ما از خداوند منان آروزی سلامتی برای سکان دار این انقلاب حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای(مد ظله العالی) را خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار