خبرهای داغ:

۱۶ آذر، روز استکبارستیزی، استقلال خواهی و مقاومت جوانان ایران اسلامی است

سرپرست فرمانداری شاهرود در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را به جامعه دانشجوی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۷۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
۱۶ آذر، روز استکبارستیزی، استقلال خواهی و مقاومت جوانان ایران اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را به جامعه دانشجوی کشور تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۶ آذر، روز دانشجو نماد استکبارستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.
بی تردید این فریاد استکبار و استعمارستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل (ره)، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو نماید.
جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند: قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز مبارک را به همه علم آموزان و دانشگاهیان عزیز شهرستان شاهرود تبریک و تهنیت عرض نموده، انتظار می‌رود محققان و پژوهش گران در دانشگاه با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های توسعه‌ای به کمک دستگاه‌های اجرایی، فرصت جدیدی از ارتقاء و بالندگی را برای شهرستان شاهرود فراهم نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار