خبرهای داغ:

نشر و گسترش روحیه جهادی و بسیجی در کشور

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه امروز فضای کشور می‌طلبد روحیه جهادی و بسیجی نشر و گسترش پیدا کند افزود: هر چه از این روحیه فاصله گرفتیم و جدا شدیم ضربه خوردیم و نفوذ ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۳۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
انشر و گسترش روحیه جهادی و بسیجی در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در مراسم تجلیل از فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به آحاد مردم و بسیجیان با اشاره به سرکشی از پایگاه‌های بسیج در ایام شیوع کرونا و تلاش بسیجیان در مقابله با این ویروس اظهار کرد: باعث خوشحالی بود که جوانان در پایگاه‌ها فعال و کار‌های ضدعفونی هدفمند و توجیه مردم نسبت به این ویروس منحوس را انجام می‌دادند و مانند اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس این شوق و علاقه و شور تلاش را داشتند.
وی با تاکید بر اینکه امروز فضای کشور می‌طلبد روحیه جهادی و بسیجی نشر و گسترش پیدا کند افزود: هر چه از این روحیه فاصله گرفتیم و جدا شدیم ضربه خوردیم و نفوذ ایجاد شد.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بعضی از بدنه‌های نظام که نفوذ فعال است علتش فاصله گرفتن از این فرهنگ جهادی و بسیجی و انقلابی است.
وی تاکید کرد: در این ایام که ویروس منحوس کرونا جولان می‌دهد کادر پزشک و پرستار و درمان ما با روحیه جهادی و بسیجی در میدان مقابله با این ویروس حضور دارند و تاکنون موفق یوده اند.
خانی با بیان اینکه افتخار ما این است که بسیجی هستیم افزود: افتخار کشور و مجلس این است که بسیجی هستند و در اقدامی برای همه نمایندگان مجلس یازدهم کارت فعال بسیجی صادر شده است.
در این مراسم که امام جمعه شاهرود و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از حضور نماینده شهرستان در سپاه و در جمع بسیجیان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در ایام کرونا و هفته بسیج پرداخت و خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر همه مسئولان در راستای مقابله با این ویروس و ترویج فرهنگ بسیج در جامعه شد.
در این مراسم از گروه‌های جهادی بسیج حوزه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهان پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت در راستای تلاش‌ها و خدمات رسانی به مردم از طرف نماینذده شهرستان با لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار