خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

کلنگ زنی مسجد "شهیدان سمیع" درروستای رَزگه منطقه بازفت

کلنگ ساخت مسجد «شهدای سمیع» در روستای رَزگَه منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ به دست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۶۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سفر به شهرستان کوهرنگ، ضمن حضور در روستای رزگه منطقه بازفت، کلنگ ساخت مسجد شهدای سمیع را به زمین زد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در تشریح ماجرای کلنگ زنی این مسجد با عنایت رهبر انقلاب گفت:یک مدت پیش تقریباً حدود یک ماه دوماه پیش یکی از اعضا خانواده شهید سمیع (خانواده مرحوم حاج یدالله سمیع) خانواده هفت شهید یعنی سه تا از پسرها و سه تا از نوه‌هایش و دامادش شهید شده است که خدا رحمتش کند و واقعاً برای خودش ذخیره فراهم کرد و روسفید در محضر خدا و پیغمبر خدا و امام عصر سلام الله علیه هستند یکی از اعضای خانواده شهید پیش من آمد و یک امانتی را به من داد و گفت این را دلم می‌خواهد محضر حضرت آقا مقام معظم رهبی تقدیم بشود و هر جور خود ایشان خواستند و نظر داشتند در جهت یک کار ماندگار هزینه بشود فقط می‌خواهم طبق نظر حضرت آقا باشد هر جور خودشان صلاح دیدند.

وی افزود: من این را بردم محضر حضرت آقا مقام معظم رهبری و گفتم قضیه این طوری هست و خانواده شهید این را دادند خدمت شما هرجور شما صلاح می‌دانید. ایشان هم فرمودند من این را می‌گیرم و مجدد به خود شما می دهم و برگرداند به من و فرمودند این را ببر در همان استان در یک روستا فرمودند شهر هم نه در یک روستایی که مسجد نداشته باشد و نیازمند باشد آنجا یک مسجد کوچکی درخور آن جمعیت بنا بشود، اگر احیاناً کسری و کمبودی هم داشت به من بگویید تا من کسری و کمبود آن را هم جبران کنم این اصل مسئله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار