خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ضرورت رفع مشکلات مردم بازفت و روستای لبد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در سفر شهرستان کوهرنگ خواستار رفع مشکلات گاز و برق و راه های ارتباطی مردم در منطقه بازفت شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۷۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برای رسیدگی به مشکلات و دیدار با مردم به شهرستان کوهرنگ سفر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سفر یک روزه خود به به منطقه بازفت و دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ در روستای لِبد حضور یافت و در گفت‌وگو با اهالی مشکلات این روستا از جمله برق رسانی، گازرسانی و راه های ارتباطی را بررسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در جمع اهالی این روستا گفت: از  آن سالی که رهبر انقلاب به این روستا آمدند الان می توان گفت تقریبا 28 سال می گذرد و متاسفانه آنگونه که انتظار هست کاری که باید صورت بگیرد نگرفته، الان بعضی از این خانه ها شرایط اقتضا می کرده آمده اند با تیر چوبی و تخته خانه هایی را درست کرده اند، بعضی ها نگهداری شده بد نیست، بعضی ها یک مقداری یا ضعیف بوده یا درست نگهداری نشده، فروریخته و با شرایط الان طبیعی است که وِقف نمی دهد، این یک مسئله است.

وی افزود: مسئله دیگر راه اینجاست که ما الان آمده ایم، یک قسمت تقریبا چهار یا پنج کیلومتر از این راه مانده و راه خرابی است و انتظار دارند این راه آسفالت بشود و یک زیرسازی قابل توجهی تا حدودی شده که باید بهتر از این ها زیرسازی بشود و آسفالت صورت بگیرد.

امام جمعه شهرکرد درباره تأمین برق منطقه، گفت: ما دفعه قبل آمدیم و صحبت بر این بود که برق دیزلی به برق منطقه ای تبدیل بشود و این ها از برق سراسری بهره مند بشوند، آن موقع قول مساعد هم داده شد، من تصورم این بود که این کار شده، الان که آمدیم متاسفانه می بینیم هنوز نشده و همچنان این ها با برق دیزلی زندگی می کنند و تبعا یک ساعات کمی در 24 ساعت(نهایت 12 ساعت) برق دارند و تبعا بقیه اش برق ندارند و این یکی از مشکلات آن ها است با توجه به این وضع زندگی که دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در  پایان سفر یک روزه خود به به منطقه بازفت و دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ با حضور در حوزه علمیه سیدالشهداء(علیه السلام) بازفت با طلاب این حوزه  نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار