مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد:

پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد احیا شوند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد نسبت به توسعه هر چه بیشتر بسیج و احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۷۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیمی، مسجد حضرت زینب(س) توسط  حجت الاسلام نوروزی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر  و حجت الاسلام دیندار ؛مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ۵ مالک اشتر صورت گرفت.

حجت الاسلام نوروزی در جمع فرمانده و اعضاء شوراء پایگاه شهید عظیمی و امام جماعت و هیات امناء مسجد حضرت زینب (س) اظهار داشت: بسیج در همه محلات باید راهبرد و تاکتیک داشته باشد. بسیج باید توسعه پیدا کند و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد احیا شوند.

وی افزود: بسیج یک ظرفیت عظیمی است که وقتی انسان حقا و انصافا تأمل می‌کند، جز عنایت حضرت پروردگار و اعجاز از ناحیه امام (ره)  را نمی‌بیند که ایشان بسیج ۲۰ میلیونی را مطرح فرمودند و یک بسیج فراگیر در همه جا شکل دادند.

 حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت:  موفقیت بسیج مرهون وصل بودن آن به بدنه سپاه است که نقش اساسی و کلیدی در انقلاب ایفا کرده است.سپاه پشتیبان قوی و قدر و پاسدار واقعی برای انقلاب اسلامی بوده و توانسته به بسیج هم نظم و نسق دهد.

در ادامه جلسه سعیدی؛ فرمانده پایگاه شهید عظیمی ضمن خیر مقدم خدمت حجت الاسلام نوروزی و حجت الاسلام دیندار، گزارش کاملی از عملکرد پایگاه خود در زمینه‌های مختلف، فرهنگی، بصیرتی، رزمی، و کمک‌های مؤمنانه و مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداخت و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف اجرای برنامه‌های بسیج را مطرح کرد.

در پایان جلسه حجت الاسلام نوروزی ضمن گفتگو با هیات امناء مسجد حضرت زینب (س) از زحمات دلسوزانه و خالصانه این بزرگواران تقدیر و تشکر به عمل آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار