خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

جریان سازی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات هدف اصلی ستاد است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی ستاد، جریان سازی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است چون شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ظرفیت بالایی برای فرهنگ‌سازی است.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۸۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در نشست با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر استان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیه) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهدای مدافع سلامت، گفت: فعالیت های ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به مردم و محرومین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی هلال احمر به مردم آسیب دیده در سوانح در راستای تفکر حضرت زینب (سلام الله علیه) است، افزود: از جمله شاخص های هلال احمر حضور جوانان به صورت داوطلبانه در بزنگاه ها و حوادث است که می طلبد آموزش های تخصصی فرهنگی لازم در این جهت در دستور کار قرار گیرد.

سردار قاسمی با اشاره به ظرفیت بالای دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: توجه به مسائل آموزشی و فرهنگی در جمعیت هلال احمر با توجه به شرایط کاری این سازمان بسیار حائز اهمیت بوده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آمادگی همکاری آموزشی و فرهنگسازی در دوره های مربوطه می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: هدف از حضور اعضای ستاد در ادارات و نشست با مشترک شورای امر به معروف و نهی از منکر، بررسی عملکرد شورا، هماهنگی و تبادل بحث و نظر در زمینه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مطالبه گری در سازمان ها می باشد.

سردار قاسمی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مابین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با جمعیت هلال احمر کشور، گفت: در استان نیز جلساتی در راستای تحقق این تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر نیز با حضور کارشناسان مربوطه ستاد برگزار خواهد شدد و در این نشست ها زمینه های همکاری و انسجام بخشی به برنامه ها به تبادل بحث و نظر گذاشته می شود.

وی در ادامه با تشکر از فعالیت های دفتر نمایندگی ولی فقیه و شورای امر به معروف و نهی از منکر در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: احصای منکرات و معروفات تخصصی دستگاه های اجرایی و سازمان ها همواره مورد تأکید بوده و در صورت توجه به این مسئله بخش قابل توجهی از امور تسهیل می گردد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، تأکید کرد: براساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی از دستگاه های فرهنگی خواسته شده است که ستاد استان راستای ترویج و فرهنگسازی امر به معروف و نهی از منکر وظایف فرهنگی دستگاه های اجرایی و سازمان ها را مورد مطالبه قرار می دهد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هدف اصلی ستاد، جریان سازی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات می باشد، اظهارداشت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ظرفیت بالایی برای کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی در راستای فریضتین می باشد که بایستی از این امکان استفاده گردد.

سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل گیری گروه های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اشاره کرد و تأکید کرد: اولویت اصلی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر توجه به معروفات و جلوگیری از منکرات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار