فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان خبر داد:

اجرای بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت در مناطق عشایری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، گفت: بیش از 70 عنوان برنامه ویژه بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت با یاد سردار دلها در مناطق عشایری استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت گفت: حماسه 9 دی و نقش آفرینی مردم در مقابل فتنه آفرینی های دشمنان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می باشد.

ایزدی با اشاره به تقارن دهه بصیرت با اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

وی با اشاره به تشییع باشکوه و میلیونی سردار سلیمانی تاکید کرد: ملت ایران با حضور پرشور و بصیرانه خود ادای دین و احترام خود را نسبت به این فرزند ارزشمند انقلاب نشان دادند و نمایش همبستگی و اقتدار ملت ایران بار دیگر به دنیا نشان داده شد.

ایزدی از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در دهه بصیرت در مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محورهای بصیرت افزایی، تبیین مکتب حاج قاسم و بزرگداشت ایام فاطمیه برگزار می شود.

وی برگزاری نشست های بصیرتی، استکبار ستیزی و معرفی مکتب سردار سلیمانی، مسابقات نقاشی و دلنوشته به سردار دلها، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و عشایری و دیدار با خانواده شهدا، توزیع کمک های مومنانه در مناطق عشایری به نیابت از شهید سلیمانی و افتتاح مسکن مددجویان در مناطق محروم عشایری را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار